Jānis Endele
Jānis Endele
Foto: no LA arhīva

“Karavela” pērn par ceturtdaļu audzējusi apgrozījumu 0

Zivju konservu ražotāja SIA “Karavela” pērn būtiski – par 25% līdz 51,6 miljoniem – eiro audzējusi apgrozījumu, sacīja uzņēmuma mārketinga direktors un līdzīpašnieks Jānis Endele.

Reklāma
Reklāma
Veselam
8 veidi, kā bērnu izaudzināt par potenciālo psihoterapeita pacientu 18
Jau rīt Krievijas raķetes var lidot uz jebkuru valsti. Zelenskis par iespējamiem draudiem Eiropai 188
TV24
Šoreiz “šefs” ir pielaidis kolosālu kļūdu. Vai Krievijas elite patiesībā gaida Putina nāvi? 41
Lasīt citas ziņas

“Pagājušais gads mums ir bijis tāds, ar kuru var palepoties visādā ziņā – bijusi gan apgrozījuma, gan peļņas izaugsme,” sacīja Endele.

Pēc viņa teiktā, apgrozījumu izaugsmi sekmējuši daudzi faktori – produkcijas sekmīga realizācija ārvalstīs, tostarp sadarbība ar Francijas lielākajiem tirgus dalībniekiem un partnerattiecības ar tirgus līderi Lielbritānijā, kā arī sadarbība ar lieliem tirdzniecības tīkliem Vācijā, produkcijas ražošana zem privātās preču zīmes. Tāpat “Karavela” radījusi arī jaunus produkti, ārvalstu veikalu tīkliem interesantus produktus.

CITI ŠOBRĪD LASA

Endele teica, ka uzņēmumam ir speciāls jauno produktu attīstības dienests, kas dod papildus vērtību – pārdevēji saprot, kas tiem nepieciešams, un “Karavela”spēj saprast, ko atbilstoši pieprasījumam piedāvāt unikālu, kas nav konkurentiem. “Ilgu gadu darbs sāk summēties,” viņš sacīja.

Arī šogad “Karavelai” ir “grandiozi attīstības plāni” – uzņēmums ir spējis atrast produktu, ko visi pazīst, bet neviens nav ražojis tādā formā un veidā, kā to plāno darīt “Karavela”. Plašāk par jauno zivju produktu “Karavela” informēs mazliet vēlāk, un pirmo reizi to plāno prezentēt starptautiskā pārtikas izstādē aprīļa otrajā pusē Briselē.

“Mūsuprāt, jauniem produktiem ir jābūt ne tikai inovatīviem, bet pozitīvi jāietekmē uzņēmuma bilance,” sacīja Endele, piebilstot, ka produktu jāspēj labi pārdot un tam jābūt pircējiem nepieciešamam. Pēcāk līdz šim nebijušu produktu saražot industriālos apmēros ir augstākā pilotāža.

Viņš teica, ka arī uzņēmuma peļņa pērn bijusi krietni lielāka kā iepriekšējā gadā, taču auditētie rezultāti būs pieejami vēlāk. Tāpat pērn uzņēmums pabeidza noliktavu kompleksu, investē autoklāvu saimniecības sakārtošanā.

Endele teica, ka arī šogad uzņēmums turpinās investēt attīstībā. Ja viss veiksies atbilstoši plānam, arī šogad “Karavela” plāno audzēt apgrozījumu un sasniegt 56-57 miljonus eiro.

“Karavela” apgrozījums 2018.gadā bija 41,616 miljoni eiro, kas ir par 7,5% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa pieauga 2,2 reizes un sasniedza 1,513 miljonus eiro, liecina “Firmas.lv” informācija.

Uzņēmums “Karavela” reģistrēts 2001.gadā, un ir viens no lielākajiem zivju pārstrādes uzņēmumiem Baltijas valstīs. Kompānijas pamatkapitāls ir 49 700 eiro. “Karavela” pieder trim privātpersonām, tostarp uzņēmuma lielākais īpašnieks ir Jānis Bite (56%).