Publicitātes attēls

Ko gada laikā izdevies “izspiest”? Izsludina pieteikšanos radošās izcilības festivālam “ADwards” 0

Lai godam sagatavotos pasaules līmeņa festivālu sezonai, Radošās izcilības festivāls “ADwards” turpmāk notiks martā.

Reklāma
Reklāma
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa.” Vai varētu aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri? 400
TV24
Uzņēmējs nosauc visbirokrātiskākās valsts iestādes, kuras būtu likvidējamas: Šādi es, protams, varu sev audzēt ienaidniekus 88
“Meita raudāja, zvanīja, nesaprotot, kur atrodas!” Šoferis Ogrē vienaldzīgi izsēdina 10 gadus vecu meitenīti nepareizā pieturā 84
Lasīt citas ziņas

Šoreiz jau četrpadsmito reizi labākos Latvijas reklāmas, dizaina, sabiedrisko attiecību un pasākumu projektus vērtēs profesionāla, starptautiska žūrija.

Labākie tiks apbalvoti 2020. gada 27. martā konferenču un pasākumu centrā Jaunajā Teikā, bet līdz 1. martam vērtēšanai iespējams iesniegt darbus, kuri realizēti laikā no 2018. gada 13. augusta līdz 2020. gada 1. martam.

Pilnveidotas festivāla kategorijas

CITI ŠOBRĪD LASA

Festivālu gaida ne tikai jauns norises laiks, bet arī citi jauninājumi. Ņemot vērā nozares attīstību un tendences, ir pilnveidotas festivāla kategorijas, vairāk nekā līdz šim izceļot atsevišķas disciplīnas.

Tā, piemēram, lai pievērstu vairāk uzmanības kategorijai Print Art & Design Craft (Drukas māksla un dizains), pirmo reizi šajā kategorijā žūrijai izvirzīts vadītājs – pieredzējušais grafiskais dizainers un dizaina kritiķis no Londonas Ričards Bērds (Richard Baird).

Tāpat turpmāk tiks vērtēti darbi arī pilnīgi jaunās kategorijās: Animācija, VFX & 3D Craft (Vizuālie efekti un 3D), Sound Craft (Skaņas meistarība) un Telpas un pieredzes dizains.

Žurījā starptautiskie un vietējie eksperti

Kā katru gadu festivāla žūrijā, kas vienlaikus būs arī konferences lektori, pieci vietējie eksperti (šoreiz – RUSH radošais direktors Kristians Rukuts, tekstu autore un režisore Alise Zariņa, dizainere, NORD ID Riga partnere Maija Rozenfelde, Bechtle & Milzarājs radošais direktors Jānis Milzarājs un McCann Riga galvenais stratēģis Kristaps Siliņš).

Pieci pazīstami ārzemju eksperti: bez minētā Ričarda Bērda arī zviedru reklāmas speciālists, Cannes Lions un citu pasaules prestižāko festivālu žūrijas loceklis, “ADwards” žūrijas prezidents Ādams Kerjs (Adam Kerj), par lieliskāko tekstu autoru Polijā atzītais Aleks Fridrihs (Alek Frydrych), itāļu jaunā reklāmas zvaigzne, daudzu festivālu laureāte Laura Trovaluši (Laura Trovalusci) un TBWA Vācijas radošā izpilddirektore Maržori Sanmartīna (Marjorieth Sanmartin).

Reklāma
Reklāma

Tāpat festivālam būs jauna, daudz ērtāka darbu iesniegšanas elektroniskā platforma.

Iesildošā vieslekcija

Taču vēl pirms festivālā gaidāmajiem notikumiem ikviens interesents ir laipni aicināts pievienoties iesildošajai vieslekcijai 17. janvārī pulkst. 16.00 Latvijas Nacionālajā bibliotēkā, kur viesosies Horvātijas vadošās reklāmas aģentūras Bruketa&Žinič&Grey radošais direktors Davors Bruketa (Davor Bruketa).

Daudz ceļojot un vērtējot darbus reklāmas un dizaina festivālos, to skaitā Ņujorkas Cresta Awards festivāla pastāvīgajā žūrijā, viņš nonācis pie atziņas, ka tieši mazām valstīm kā Latvijai un Horvātijai (un arī maziem uzņēmumiem) mūsdienu komunikācijā ir liels potenciāls, jo izcili rezultāti nereti ir sasniedzami ar radošām idejām un nestandarta risinājumiem. 

Radošās izcilības festivālu “ADwards” rīko “Latvian Art Directors Club”, bet komunikācijas konceptu izstrādā reklāmas aģentūra “McCann Riga” – titula “ADwards 2018 Agency of the Year” ieguvēja.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.