Publicitātes foto

Kurš produkts atzīts par “Labāko jauno produktu 2018”? 0

Viena no vadošajām Ziemeļeiropas piena pārstrādes un saldējuma ražošanas grupām „Food Union” pērn Latvijā laida klajā ap 30 jaunus produktus – divi no tiem bija īpaši veiksmīgi.

Reklāma
Reklāma
Notriektā tautumeita 7
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
SVF: Krievijas ekonomika augs straujāk par visām pasaules attīstītajām ekonomikām
Lasīt citas ziņas
Starptautiskā tirgus un patērētāju pētījumu uzņēmuma „Nielsen” rīkotajā gada balvā „Labākais jaunais produkts” pirmo vietu ieguva saldējums “Pols” citronu glazūrā, bet trešo – mango biezpiena sieriņš „Kārums”.

Otro vietu Latvijā veiksmīgāko jaunumu trijniekā izcīnīja kafija „Nescafe Classic Instant Strong Coffee”.

CITI ŠOBRĪD LASA

„Food Union” mārketinga vadītāja Ieva Ražinska apgalvo, ka 2018. gadā par svarīgu tirgus veiksmes faktoru kļuva spēja saskatīt iespējas un apvienot pieredzi ražošanā.

„Mēs guvām iedvesmu jauniem produktiem, izvērtējot tirgus tendences un izmantojot savu pieredzi. Redzot pozitīvu vērtējumu mūsu 2017. gada jaunumam – „Kārums” biezpiena sieriņam citronu glazūrā, radās ideja izveidot citronu glazūru arī saldējumam „Pols”. Savukārt, meklējot jaunas idejas biezpiena sieriņiem ar augļiem, tika izvērtētas tendences citās piena produktu kategorijās – tā tika radīts mango „Kārums”,” – saka I. Ražinska.

Kā viņa saka, abu produktu veiksme ir pierādījums, ka labākie rezultāti tiek sasniegti, kopā apvienojot “Food Union” grupas ekspertu pieredzi, zināšanas un izpratni par Latvijas tirgu un patērētāju garšas priekšrocībām.

Šī mijiedarbība uzņēmumam ir ļāvusi uz jaunu garšu meklējumiem paskatīties ārpus konkrētās produktu kategorijas un smelties iedvesmu jaunumu izstrādei.

„Nestlé” kategoriju un kanālu vadītājs Baltijas valstīs Aleksandrs Karbausks novērojis, ka Latvijas pircēji novērtē jauno „Nescafé” kafiju, kas tiek piegādāta no Brazīlijas.

„Intensīvais 100% robustas šķirnes kafijas pupiņu grauzdējums atklāj labākās stipras kafijas īpašības, bet intensīvā divkāršās filtrēšanas tehnoloģija ļauj baudīt ne tikai piesātinātu, bet vienlaikus arī sabalansētu kafijas garšu. Vērts pieminēt arī to, ka „Nescafé Classic Strong” nākusi tieši no saulainās Brazīlijas populārākajā metāla bundžas iepakojumā, kas ļauj saglabāt produkta īpašības nemainīgas visu derīguma termiņu,” – apgalvo „Nestlé” pārstāvis.

„Nielsen” vadītāja Ilona Lepp apgalvo, ka katru gadu Latvijas tirgū parādās tūkstošiem pilnībā jaunu vai uzlabotu produktu, tāpēc cīņa par patērētāju uzmanību un popularitāti neatslābst.

„Uztaustīt tirgus pulsu, zināt patērētāju vajadzības un spēt pārsteigt viņus ar jauniem ikdienā lietojamiem produktiem nav viegls uzdevums. Jau vienpadsmit gadu vērojam, kā ražotāji aug un pilnveidojas, cik kreatīvi tie cīnās par patērētājiem, izmantojot radošumu un fantāziju. Viņu panākumus modernā tirdzniecība ļauj ļoti skaidri aprēķināt un izmērīt ne tikai ar objektīviem pārdošanas radītājiem, bet arī ar patērētāju vērtējumu,” – apgalvo Ilona Leppa kompānijas Nielsen izpilddirektore Baltijas valstīs.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.