Foto: LETA

Lai cimdi un zeķes nav jāpārdod lietū vai sniegā, veidos īpašu interneta veikalu 3

Liela daļa no mums ir pievērsuši uzmanību senioriem, kuri Rīgas un citu pilsētu ielās, tirdziņos, šoseju malās un pie lielveikaliem mēdz tirgot pašu adītas zeķes un cimdus.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
Mistika: pie Ukrainas robežas atvēries milzīgs krāteris, ko dēvē par “portālu uz pazemes pasauli” 32
Veselam
Zinātnieki atklājuši iemeslu, kas varētu izskaidrot gados jaunu cilvēku biežo saslimstību ar vēzi
Lasīt citas ziņas

Nereti viņi pārdod produkciju arī mīnus grādos vai lietū, dienā nopelnot vien dažus eiro.

Lai atbalstītu čaklos rokdarbniekus, ir radīta sociāla biznesa ideja, kuras pamatā ir plāns izveidot tiešsaistes veikalu, kur būtu iespējams iegādāties šos darinājumus, turklāt katrs zeķu vai cimdu pāris nestu sev līdzi arī pievienoto vērtību un īpašu stāstu par to radītāju.
CITI ŠOBRĪD LASA

Šāda biznesa ideja uzvarēja nedēļas nogalē aizvadītajā konkursā „Biznesa nakts”, un komanda savā īpašumā ieguva arī galveno balvu – 500 eiro no “Swedbank” idejas attīstīšanai un realizēšanai.

„Mēs vēlējāmies izveidot tiešsaistes veikalu, kur tiktu pārdoti ar rokām darināti adīti izstrādājumi (zeķes, cepures, cimdi), galveno uzmanību pievēršot stāstiem par cilvēkiem, kas tos darinājuši. Šāda pievienotā vērtība tiktu radīta ar video un attēlu palīdzību. Klienti, nevis vienkārši iegādāsies produktu, bet arī atbalstīs tos cilvēkus, kurus viņi būs iepazinuši izveidotajā platformā”, uzsver uzvarētāju komandas dalībnieki.

Konkursa “Biznesa nakts” uzvarētāji.
Publicitātes foto

Tā ir biznesa ideja bez lieka riska, darot to, kas patīk, bez nepieciešamības pavadīt vairākas stundas dienā, mēģinot pārdot saražoto. Produktu izgatavotāji tiktu nodrošināti ar visiem nepieciešamajiem materiāliem, vēlāk platformas veidotāji no viņiem iegādātos saražoto gala produktu, kuru izvietotu savā tiešsaistes veikalā.

Konkurss “Bizness nakts” norisinājās no 29. līdz 30. martam biznesa augstskolas “Turība” biznesa inkubatorā.

Uzņēmīgie un drosmīgie dalībnieki 24 stundu garumā neatlaidīgi diskutēja, plānoja un radīja veiksmīgas biznesa idejas, kuras nākamās dienas rītā prezentēja īpaši izvēlētai žūrijai, kas pēc vairākiem kritērijiem, rūpīgi izvērtējot komandu paveikto, noteica galvenās balvas ieguvējus.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.