Publicitātes foto.

“Latvijas balzams” papildina balzama līniju ar espresso kafijas balzamu 0

Papildinot balzama zīmola līniju, dzērienu ražotājs AS “Latvijas balzams” laidis klajā piekto senā dzēriena versiju – “Rīgas Melnais Balzams Espresso”, informēja grupas “Amber Beverage Group” komunikācijas vadītāja Sabīne Rutka.

Reklāma
Reklāma
Notriektā tautumeita 6
Mistika: pie Ukrainas robežas atvēries milzīgs krāteris, ko dēvē par “portālu uz pazemes pasauli” 32
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
Lasīt citas ziņas

“Rīgas Melnais Balzams Espresso” pagatavošanā izmantots balzama ekstrakts, kas atrodams katra šī dzēriena pamatsastāvā. Tam kā jauninājums klāt pievienots Arabica kafijas pupiņu ekstrakts un kanēļa ekstrakts. Dzērienā izmantotajām kafijas pupiņām piemīt izteikta un stipra garša, spēcīgs aromāts un patīkama pēcgarša, kas nedaudz atgādina melnās šokolādes garšu.

Kā norādīja zīmola direktors Māris Kalniņš, kafijas garšas iekļaušana arī alkoholiskajos dzērienos šobrīd ir ļoti aktuāla tendence visā pasaulē. Daudzos bāros, restorānos un kafejnīcās šie dzērieni ir bārmeņu izvēles pirmajā pieciniekā.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Esam pārliecināti par jaunā balzama panākumiem pašmāju, Baltijas un pasaules tirgū, īpašus panākumus tam paredzot espresso cienītāju galvaspilsētā Itālijā, kurp jauno dzērienu sūtīsim jau jūlija sākumā. Jāatgādina, ka mūsu pašu dzēriens “Moka” jau ir ierindojusies kā sestais populārākais dzēriens pasaulē ar kafijas garšu. Tādēļ šis ir loģisks turpinājums – pievienot kafijas pupiņu garšu un izcelt balzama unikālās un specifiskās īpašības,” atzina Kalniņš.

Jauno dzērienu var iegādāties Latvijas balzams veikali tirdzniecības vietās visā Latvijā. Tas pakāpeniski būs pieejams arī lielākajās veikalu ķēdēs. “Rīgas Melnais Balzams Espresso” cena ir tāda pati kā oriģinālajam balzamam, tā stiprums ir 40% un tas ir pildīts 0,5 litru dabīgā māla krūkās. Dzēriena iepakojumu izstrādāja grafiskā dizaina aģentūra “BrandBox”.

“Rīgas Melnais Balzams” ir Latvijā radīts garšaugu dzēriens, kura pamatā ir 24 atsevišķas sastāvdaļas, kas rada unikālu un elegantu garšu. Ar vēsturi, kas mērāma vairāk nekā 265 gadu garumā, balzams ir viens no senākajiem zīmoliem savā kategorijā visā pasaulē. Leģendāro dzērienu pārdod vairāk nekā 30 valstīs, katru gadu saražojot vairāk nekā četrus miljonus pudeļu. Šobrīd šajā produktu līnijā ir pieci dzērieni: “Rīgas Melnais Balzams Oriģinālais”, “Rīgas Melnais Balzams Upeņu”, “Rīgas Melnais Balzams Ķiršu” un “Rīgas Melnais Balzams Element”.

Jau ziņots, ka AS “Latvijas balzams” pagājušajā gadā strādāja ar 75,138 miljonu eiro auditēto apgrozījumu, savukārt kompānijas peļņa pieauga par 8,8% un sasniedza 9,387 miljonus eiro.

“Latvijas balzama” akcijas kotē biržas “Nasdaq Riga” otrajā sarakstā. Kopš 2015.gada “Latvijas balzams” ir daļa no “Amber Beverage Group”.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.