VAS “Latvijas Pasts” valdes priekšsēdētājs Mārcis Vilcāns
VAS “Latvijas Pasts” valdes priekšsēdētājs Mārcis Vilcāns
Foto: Ivars Bušmanis

“Latvijas Pasts” atklāj abonēšanas kampaņas rezultātus. Kas abonēts visvairāk? 0

Noslēdzoties tradicionālajai trīs mēnešu abonēšanas kampaņai, “Latvijas Pastā” piegādes nodrošināšanai 2019.gadā saņemti 430 823 preses izdevumu abonementi jeb par 18 139 abonementiem vairāk nekā pirms gada.

Reklāma
Reklāma
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa.” Vai varētu aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri? 400
TV24
Uzņēmējs nosauc visbirokrātiskākās valsts iestādes, kuras būtu likvidējamas: Šādi es, protams, varu sev audzēt ienaidniekus 72
Māte ar šausmām atklāj, ka jaundzimušais bērns, par kuru viņa rūpējās slimnīcā, nav viņas bērns 19
Lasīt citas ziņas

Joprojām palielinās ilgākam laika periodam, 10–12 mēnešiem, abonēto preses izdevumu īpatsvars kopējā abonementu skaitā. Iecienītos preses izdevumus jebkurā pasta pakalpojumu sniegšanas vietā vai interneta vietnē www.abone.pasts.lv iespējams abonēt arī pēc kampaņas noslēguma.

Drukāto preses izdevumu abonēšanas pieauguma stabila tendence vērojama jau otro gadu: noformēto abonementu skaits 2018.gadam palielinājās par 14 000 abonementu jeb 3,5% salīdzinājumā ar iepriekšējo periodu, bet 2019.gadam tas audzis jau par 18 000 abonementu jeb 4,4% attiecībā pret pagājušo gadu.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Latvijas Pasta” valdes priekšsēdētājs Mārcis Vilcāns, analizējot trīs mēnešu abonēšanas kampaņas rezultātus, norāda, ka abonēšanas kampaņā 2019.gadam “Latvijas Pasts” īpaši izcēla lasīšanas pozitīvo ietekmi uz labvēlīgu ikdienas paradumu veidošanu, pārfrāzējot Raini: “Pastāvēs, kas lasīs!”.

“Kampaņas rezultāti mūs iepriecina, jo apliecina, ka sadarbībā ar izdevējiem esam precīzi uztvēruši gan esošo, gan topošo lasītāju noskaņojumu.”

“Drukāto preses izdevumu lasīšana, tāpat kā pastkaršu un vēstuļu rakstīšana un sūtīšana, tomēr ir mūsdienīga dzīvesveida sastāvdaļa, neskatoties uz digitalizācijas laikmetu, kurā mēs visi dzīvojam,” uzsver M. Vilcāns.

Visvairāk lasītāji abonē preses izdevumus ilgākam laika periodam – 10-12 mēnešiem, un šī ir pēdējo gadu augoša tendence, kas, iespējams, liecina par sabiedrības maksātspējas nostiprināšanos.

Ilgākam laika periodam noformēto abonementu īpatsvars sasniedzis 66% no kopējā abonementu skaita, pieaugot par 4,4% pret analogu periodu pirms gada.

25% preses izdevumu abonementu noformēta interneta abonēšanas vietnē www.abone.pasts.lv, 32% – pasta nodaļās un pie pastniekiem, bet 43% abonementu saņemti piegādei no izdevējiem.

No kopējā abonēto preses izdevumu apjoma 65,45% veido žurnāli.

Iecienītos preses izdevumus 2019.gadam iespējams abonēt arī pēc abonēšanas kampaņas noslēguma – Latvijā izdotie attiecīgā abonēšanas perioda laikraksti un žurnāli tiks piegādāti jau pēc divām darbdienām, ja šādi būs noteicis izdevējs.

Pārējie izdevumi tiks piegādāti, sākot ar katra pilnā mēneša sākumu, bet ārvalstu drukāto mediju saņemšanas laiks būs atkarīgs no piegādātāja noteiktā grafika un konkrētā abonementa cenu perioda.

Abonēšanas dinamika.
Attēls: VAS “Latvijas Pasts”

“Latvijas Pasts” nodrošina plašāko pasta pakalpojumu pieejamību visā Latvijas teritorijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu.

Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus.

Reklāma
Reklāma

“Latvijas Pasts” ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā ap 4000 darbinieku

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.