Ilustratīvs foto. Veikals Vācijā, Hamburgā.
Ilustratīvs foto. Veikals Vācijā, Hamburgā.
Foto: LETA/REUTER

Latvijas uzņēmējiem iespēja iepazīties ar aktuālajām tendencēm Vācijas mārketingā 0

Vācijas-Baltijas Tirdzniecības kamera (AHK) novembrī piedāvā Latvijas uzņēmējiem un mārketinga speciālistiem iegūt zināšanas par Vācijā aktuālajām mārketinga un pārdošanas metodēm, portālam “LA.lv” pastāstīja AHK pārstāvis Andrejs Mēters.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Septiņi seni vārdi, kurus nevajadzētu dot meitenēm 24
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 vārdu īpašniekus, kuri kā magnēti pievelk pretējā dzimuma pārstāvjus 21
RAKSTA REDAKTORS
“Šis nav pirmais signāls, ka mūsu valstī kaut kas nav kārtībā” – Horens Stalbe atklāti par sajūtām pēc piedzīvotā uzbrukuma benzīntankā 30
Lasīt citas ziņas

Semināra “Mārketings un pārdošana Vācijā” dalībnieki no pieredzējušiem mārketinga speciālistiem, kuri ikdienā veic mārketinga konsultācijas un izstrādā koncepcijas Vācijas tirgū startējošiem ārvalstu uzņēmumiem, varēs uzzināt, kādi mārketinga kanāli un taktika patlaban veiksmīgāk darbojas Vācijā.

Tāpat seminārā būs iespējams uzzināt, kādi mērķi jānosprauž un kā tos sasniegt, lai veiksmīgi pārdotu savus produktus Vācijā.

CITI ŠOBRĪD LASA

Semināru vadīs Vācijas mārketinga aģentūras “M2 Markenwerbung GmbH” vadītājs Knuts Folkenands un SIA “Cannelle Bakery” valdes loceklis Bruno Ansons.

Dalības maksa seminārā ir 99 eiro + PVN. Plašāka informācija pieejama AHK mājaslapā.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.