Foto: kolāža kokteilis.lv

Latvijas zīmols “Public Makes Image” startēs ar diviem modes šoviem Rīgas Modes nedēļā 0

Nesen debitējušais pašmāju zīmols Public Makes Image šonedēļ gaidāmajā, Baltijas valstīs vienā no ievērojamākajiem pasākumiem “Rīgas Modes nedēļa” piedalīsies ar diviem ievērības cienīgiem un unikāli veidotiem modes šoviem. Jau šī gada 25. oktobrī ielas modes stila zīmols pirmoreiz startēs uz Riga Fashion Week centrālā modes skašu podiuma viesnīcā Radisson Blu Hotel Latvia vienuviet ar jau labi atpazīstamiem un iecienītiem zīmoliem kā Natālija Jansone, Katya Katya London, NOLO,  Amoralle, Talented, One Wolf un citiem. Savukārt  27. oktobrī klubā Coyote Fly Riga Fashion Week ballītes ietvaros Public Makes Image noslēgs modes nedēļu ar negaidītu, īpaši kluba formātam veidotu šovu.

Reklāma
Reklāma
Notriektā tautumeita 7
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
Veselam
Zinātnieki atklājuši iemeslu, kas varētu izskaidrot gados jaunu cilvēku biežo saslimstību ar vēzi 57
Lasīt citas ziņas

Īpaši Rīgas Modes nedēļai par godu Public Makes Image pārstāvji plānotajām modes skatēm sagatavojuši daudz interesantu un pat neprātīgu ideju, kuras ikviens varēs ieraudzīt šovu laikā.

Par vakara naglu kļūs pieaicinātā X zvaigzne, kas nešaubīgi kolekcijai piešķirs asumu.
CITI ŠOBRĪD LASA

Savukārt tiem, kuri nevarēs vērot modes skati klātienē, tiks nodrošināta tiešsaistes pārraide Facebook un Instagram platformās zīmola oficiālajos kontos.

Public Makes Image dizainere Liene Grīnberga pauž gandarījumu par zīmola panākumiem, gatavojoties šīs sezonas Rīgas Modes nedēļai: “Esam gandarīti, ka tieši Public Makes Image kolekcijas Street Motion Pavasaris/Vasara 2019 kolekcijas bilde tika izraudzīta par Riga Fashion Week reklāmas kampaņas tēlu, kas šobrīd rotā visus pasākuma reklāmas materiālus.”

Rīgas Modes nedēļas ietvaros tiks demonstrēta kolekcija “STREET MOTION” Pavasaris/Vasara 2019 iedvesmojušas tādas personības kā Aļona Ostapenko un Kurts Kobeins, kā arī Pasaules kausa izcīņa futbolā FIFA World Cup 2018 un 80. un 90. gadu jauniešu kultūra.

Kā vēsta dizianere, 80. un 90. gadi nodrošina vislielāko iedvesmu, pateicoties savai tā laika individualitātei un brīvībai. Tas ir tas laiks, kad jaunieši pastaigājās pa ielām ģērbti T-kreklos, kurus rotāja iecienītāko mūzikas grupu nosaukumi, un nēsāja neparastus apavus. Sports un grandžs ir autentiskums un vēsture, bez kuras nebūtu iespējama mūsdienu mode. Protams, ka tie ir arī savu popularitāti nezaudējošie 90. gadu sporta tērpi, ādas apģērbi un džinsu auduma bikses, kas sevī ideāli ietver tā laika svarīgākās tendences.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.