Latvijas uzņēmuma “Madara Cosmetics” skaistumkopšanas produkti, 07.03.2018.
Latvijas uzņēmuma “Madara Cosmetics” skaistumkopšanas produkti, 07.03.2018.
Foto: Evija Trifanova/LETA

“Madara Cosmetics” turpina izrāvienu 0

Kosmētikas ražotāja “Madara Cosmetics” koncerna apgrozījums šogad pirmajā pusgadā bija 4,66 miljoni eiro, kas ir par 30% vairāk nekā pagājušā gada attiecīgajā periodā, bet koncerna peļņa pieaugusi par 39,8%, sasniedzot 995 991 eiro, liecina kompānijas sniegtā informācija biržai “Nasdaq Riga”.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Numeroloģijas tests: aprēķini savu laimīgo skaitli un uzzini, ko tas par tevi atklāj
Krimināls
Krituši visi antirekordi – savākts 600 000 narkomānu izlietoto šļirču. Atrasta arī traģiskā “narkozombiju” viela 8
Krievija identificē divas “smirdīgas” valstis, kas būtu tās nākamais mērķis 228
Lasīt citas ziņas

Kompānijas finanšu pārskatā teikts, ka “Madara Cosmetics” koncerna izaugsmes pamatā bija veiksmīga darbība esošajos tirdzniecības kanālos, jaunu klientu piesaiste, zīmola atpazīstamības stiprināšana un jaunu produktu ieviešana tirgū, tostarp īpaši nozīmīgu pienesumu devusi jauno saules aizsardzības produktu tirdzniecība.

“Madara Cosmetics” pārstāvji informē, ka 2018.gada pirmajā pusgadā 92% no apgrozījuma gūti Eiropas Savienībā, tostarp Latvijā, bet 8% – ārpus Eiropas Savienības. Salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn, tirdzniecības īpatsvars Eiropas Savienības valstīs pieaudzis par četriem procentpunktiem, un tas atbilst uzņēmuma izvirzītajai tirdzniecības stratēģijai.

CITI ŠOBRĪD LASA

Lielākie realizācijas apmēri ārpus Latvijas “Madara Cosmetics” bija Somijā – apgrozījums Somijā 2018.gada pirmajos sešos mēnešos veidoja 1,27 miljonus eiro, kas ir pieaugums par 75%.

Pēc kompānijas pārstāvju vēstītā, pirmajā pusgadā koncerns liels fokusi licis uz e-komercijas sistēmas attīstību un informācijas tehnoloģiju (IT) projektu realizāciju ar mērķi automatizēt uzņēmuma darbību.

“Līdzšinējā e-komercijas sistēma piedzīvojusi virkni būtisku uzlabojumu un ieguvusi papildu rīkus, kas sekmē e-komercijas sistēmas darbības efektivitāti. No IT projektiem izceļama biznesa inteliģences sistēmas ieviešana, kas ļaus paātrināt datu apstrādi un analītiku, kas attiecīgi palīdzēs lēmumu pieņemšanas procesā visos uzņēmuma departamentos,” teikts pārskatā, piebilstot, ka e-komercijas sistēmas un IT projektu attīstībā kopumā ir ieguldīti 113 000 eiro.

Kompānijas pārstāvji informē, ka uzņēmums turpina arī ražošanas procesu attīstību. Pirmajā pusgadā ir veikts iepirkums un pasūtītas divas pildīšanas iekārtas: automatizēta kosmētikas produktu pildīšanas un aizvākošanas līnija (207 295 eiro) un augstas veiktspējas tūbu pildīšanas iekārta kosmētikas līdzekļiem (277 400 eiro).

Abas iekārtas tiks piegādātas un uzstādītas līdz šā gada beigām un sekmēs ražošanas efektivitātes pieaugumu pildīšanas un pakošanas procesā.

“Dabīgās kosmētikas nozare Eiropā turpina būt aktuāls un strauji augošs kosmētikas segments, kas rada pozitīvus priekšnoteikumus uzņēmuma turpmākajai izaugsmei. Uzņēmums enerģiski strādā pie virknes attīstības projektu, lai turpinātu stiprināt savu pozīciju augošajā tirgū,” sacīts pārskatā, piebilstot, ka vadības iepriekš izteiktā prognoze 2018.gada apgrozījumam – 10 miljoni eiro – joprojām ir spēkā.

Reklāma
Reklāma

“Madara Cosmetics” koncerna apgrozījums 2017.gada pirmajā pusgadā bija 3,585 miljoni eiro, bet peļņa – 712 594 eiro.

Kompānijas lielākie īpašnieki ir Lote Tisenkopfa Iltnere (23,92%), Uldis Iltners (23,92%), SIA “Sustainable Investments” (17,09%), Zane Tamane (10,25%), Liene Drāzniece (6,83%) un Somijas “Transmeri Group Ab” (6%). “Madara Cosmetics” akcijas kotē biržas “Nasdaq Riga” alternatīvajā tirgū “First North”.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.