Foto-ITAR-TASS

Menedžeris: Ātrās ēdināšanas tirgū Latvijā ir ļoti sīva konkurence 1

Ātrās ēdināšanas tirgū Latvijā ir ļoti sīva konkurence, aģentūrai LETA sacīja ASV ātrās ēdināšanas tīkla “Kentucky Fried Chicken” (KFC) menedžeris Lietuvā un Latvijā Juozs Berlicks.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Septiņi seni vārdi, kurus nevajadzētu dot meitenēm
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 vārdu īpašniekus, kuri kā magnēti pievelk pretējā dzimuma pārstāvjus 21
Kāpēc apklusis Krievijas tirāns? Pēc prezidenta vēlēšanām pazudis Putins
Lasīt citas ziņas

“Es domāju, ka konkurence ir ļoti sīva visā “fast food” (ātrās ēdināšanas) sektorā un arī ēdināšanas tirgū kopumā. Taču mēs arī redzam, ka rīdzinieki atzīst KFC zīmolu un viņiem garšo mūsu vista,” sacīja Berlicks.

Viņš piebilda, ka arī klientu komentāri publiskajā telpā par Pārtikas un veterinārā dienesta (PVD) sākto administratīvo lietvedību saistībā ar higiēnas prasību neievērošanu KFC restorānā Vecrīgā ir pozitīvs signāls, ka viņiem rūp KFC. “Tas, ka visi komentē to, kas bija, nozīmē, ka viņiem nav vienalga. Tas mūs priecē. No otras puses, mums ir mazliet jāpacenšas, lai nezaudētu klientus. Mēs redzam, ka viņi tic mums, un mēs ticam viņiem, un es redzu daudz pastāvīgo klientu, kuri nāk uz mūsu restorānu. Tas liecina, ka mēs esam uz pareizā ceļa. Taču vienmēr pastāv konkurence,” viņš teica.

CITI ŠOBRĪD LASA

Tajā pašā laikā par spīti spēcīgajai konkurencei uzņēmums joprojām saskata potenciālu Latvijas tirgū, pretējā gadījumā tas neplānotu atvērt jaunus restorānus.

Aģentūra LETA jau ziņoja, ka ASV ātrās ēdināšanas tīkls KFC 1.oktobrī uz laiku slēdza KFC restorānu Vecrīgā, iekams tā personāls nostiprinās prasmes, kas nepieciešamas, lai KFC komanda Latvijā ievērotu un spētu izpildīt visas noteiktās prasības un standartus.

Ziņots arī, ka PVD ir sācis administratīvo lietvedību par higiēnas prasību neievērošanu ātrās ēdināšanas tīkla KFC uzņēmumā Vecrīgā, Audēju ielā. PVD pārstāve Ilze Meistere norādīja, ka 22.septembrī uzņēmumā tika veikta pārbaude, konstatējot vairākus higiēnas prasību pārkāpumus, līdz ar to ierosināta administratīvā lietvedība. Par līdzīgiem pārkāpumiem uzņēmums gada laikā ir sodīts divas reizes.

Berlicks iepriekš pauda, ka sūdzības par higiēnas prasību neievērošanu pilnībā neatbilstot realitātei, par ko viņš pats klātienē ir personīgi pārliecinājies. “Sociālajos tīklos izplatītas fotogrāfijas, kuras uzņēmis mūsu bijušais darbinieks, kurš bija atbildīgs par vistas produktu pagatavošanu un tīrību attiecīgajās virtuves zonās. Mums ir svarīgi, lai klienti mums uzticas un saņem kvalitatīvu un droši pagatavotu pārtiku, tāpēc sazinājāmies ar PVD, aicinot apmeklēt restorānu un pārliecināties, vai ievērojam nepieciešamās higiēnas un pārtikas drošības prasības,” viņš sacīja.

Vēstīts, ka pirmās KFC ēstuves izveidē investēts pusmiljons eiro, tā atklāta Vecrīgā, Audēju ielā 14, 2015.gada 28.augustā. KFC ēstuve ir izvietota divos stāvos 300 kvadrātmetru platībā, to pārvalda Lietuvas uzņēmuma “Cibus Restaurants” filiāle Latvijā, kas reģistrēta 2015.gada 25.jūnijā. “Cibus Restaurants” Lietuvā pārvalda ne tikai KFC, bet arī picēriju “Pizza Hut” tīklu.

Reklāma
Reklāma

Savukārt pirmo un līdz šim vienīgo ēdināšanas zīmola “Pizza Hut” picēriju Rīgā oficiāli atklāja šā gada 20.aprīlī. Tās izveidē tika ieguldīti apmēram 250 000 eiro, kas kopā ar investīcijām KFC ir apmēram 500 000 eiro.

Saskaņā ar Latvijas Patentu valdes mājaslapā pieejamo informāciju KFC jau 1992.gadā reģistrējis preču zīmi Latvijā. Gan KFC, gan “Pizza Hut” zīmols pieder ASV ātrās ēdināšanas uzņēmumam “Yum! Brands, Inc.”, kura pakļautībā ir KFC, “Pizza Hut” un citi ātrās ēdināšanas apkalpošanas tīkli.

KFC patlaban ir viens no lielākajiem ātrās ēdināšanas tīkliem pasaulē, kuram pieder vairāk nekā 18 000 restorānu 115 valstīs visā pasaulē, liecina KFC mājaslapā publicētā informācija. Uzņēmuma specializācija ir vistas gaļas burgeri, nageti un cita produkcija.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.