Publicitātes foto

Neatstās vienaldzīgu: pašmāju reklāmu TOP 20 0

Nereti reklāmas mēdz būt gana kaitinošas un tad, kad tās ieraugām vai izdzirdām, vēlamies pārslēgt televīzijas kanālu vai klausīties citu radio staciju.

Reklāma
Reklāma
Veselam
8 veidi, kā bērnu izaudzināt par potenciālo psihoterapeita pacientu 13
NATO admirālis atklāj, vai ir pazīmes, ka Krievija tuvākajā laikā plāno iebrukt kādā no NATO valstīm
VIDEO. Kāpēc gurķus tin plēvē? Atbilde tevi pārsteigs
Lasīt citas ziņas

Taču ir arī tādas reklāmas, kas neatstāj vienaldzīgus, tādas, kas pārsteidz un kuras gribas skatīties vēl un vēl.

Šī gada labāko pašmāju reklāmu tops:

1.LMT Laimes lācis – Tuvojoties gada nogalei, kad laimes vēlējumi kļūst par pašsaprotamu ikdienas komunikācijas sastāvdaļu, televīzijas šova “X Faktors” pirmās sezonas zvaigzne Adriana Miglāne un grupas “Dziļi violets” solists Nauris Brikmanis ieskaņojuši jaunu LMT kompozīciju par Laimes lāci – folklorizējušos Andreja Upīša darbu “Sūnu Ciema zēni”, kas ir par mums pašiem — mūsu gribasspēku, uzņēmību un arī slinkumu.

CITI ŠOBRĪD LASA

2. CSDD zombiji – Jaunā CSDD kampaņas reklāma nav atstājusi vienaldzīgos. Kampaņas “Izkāp no telefona!” reklāmas rullītī uzsvars tiek liksts uz ļoti nopietnu un plaši izplatītu problēmu – telefonu lietošanu pie stūres. Kampaņas mērķis ir pievērst mobilā telefona “nozombēto” autovadītāju uzmanību un mainīt to paradumus. Kampaņas radošā pieejai izvēlēti spilgti tēli – zombiji, jo mobilo telefonu ietekmē autovadītāji kļūst par apkārt neko neredzošiem un nedzirdošiem zombijiem.

3. airBaltic – Let’s Be Together This Christmas – Sirsnīga pirmssvētku reklāma, kas parāda, ka vissvarīgākais dzīvē ir mīlestība un kopā būšana.

4. Jaunā Helio iTV – Izklaide progresē! – Šā gada jūnijā Lattelecom uzsāka Interaktīvās TV klientu migrāciju uz Helio interaktīvo televīziju. Reklāma uzsver – “nost ar garlaicīgo un ierasto”, ir laiks Baltijā pirmajai TV videi, kas sniedz mūsdienīgāku TV skatīšanās pieredzi.

5. Live Riga – Tennis guide to Riga – Live Riga izvēlējies modernu, atjautīgu un interesantu veidu kā iepazīstināt iedzīvotājus un viesus ar Latviju. Live Riga īsfilmu sērijas “Rīga rīdzinieka acīm” (“Insider’s guide to Riga”) klips ar tenisa zvaigzni Aļonu Ostapenko galvenajā lomā savaldzinājis gan tenisa fanus, gan plašāku publiku – sajūsmas signāli pienāk no Jaunzēlandes, Portugāles, Japānas, Serbijas, un tie ir tikai daži piemēri. Rīdzinieces Aļonas stāsts ļauj paskatīties uz Rīgu no jaunas perspektīvas – un cik labi pilsētas vaibstos izskatās vairāki tūkstoši tenisa bumbiņu!

6. Veltījums VEF jubilejas 60-gadē – Visiem, kas reiz aizstāvējuši VEF krāsas un piedalījušies VEF stāsta veidošanā. Gadu gaitā šādu videoklipu filmēšana jau ir izveidojusies par īpašu Vefiņa tradīciju, radot sava veida vēsturi, kas joprojām veidojas – līdzīgi kā pats VEF komandas stāsts.

Reklāma
Reklāma

Mūsu veltījums VEF jubilejas 60-gadē visiem, kas reiz aizstāvējuši mūsu krāsas un piedalījušies VEF stāsta veidošanā. Gadu gaitā šādu videoklipu filmēšana jau ir izveidojusies par īpašu Vefiņa tradīciju, radot sava veida vēsturi, kas joprojām veidojas – līdzīgi kā pats VEF komandas stāsts.Mūsu reklāmu varoņi bijuši spilgti basketbola tēli. Valdis un Sandis Valteri, Dairis Bertāns, Kaspars Bērziņš, Jānis Blūms, Armands Šķēle, Gatis Jahovičs, treneri Ramūnas Butautas un Rimas Kurtinaitis, kā arī Kristaps Janičenoks (nu jau otrreiz), kuram jaunākajā klipā pievienojas Mareks Mejeris un Andris Misters.Paldies visu VEF reklāmu autoram Edgaram Stangam un viņa komandai no aģentūras Pagan Ogilvy, režisoram Jānim Nordam arī par šo – viņu jaunāko darbu!

Posted by VEF Riga on Piektdiena, 2018. gada 30. Novembris

7. RIMI Labākai dzīvei – Lipīgs meldiņš, kur dziedātāja Kristīne Pāže un komiķis Kozmens jeb Mārtiņš Kozlovskis iedziedājuši RIMI Labākai dzīvei ierakstā, kas vēsta par pircēja izvēles grūtībām, pētot produktu etiķetes un tajās lasāmos sarežģītos apzīmējumus.

8. Swedbank balss spēle DzieDot – Jauns tehnoloģiju risinājums, kas reāli māca cilvēkiem dziedāt un noturēt pareizu noti. Spēle DzieDot deva iespēju ikvienam kļūt par lielākā virtuālā kopkora dalībnieku, turklāt rezultāts bija redzams uz lielās Dziesmu svētku skatuves šī gada vasarā!

9. Ādažu čipsi – Sāc ar bumbām, tiec pie tumbām! – Skanīgs meldiņš un ironisks video, kurā sports savienots ar Ādažu čipsu aicinājumu ēst gardos našķus, reģistrēt pirkuma čeku un laimēt jaudīgās JBL tumbas skanīgākai vasarai.

10. Tele2 Gudrās Mājas Ekspedīcija – Tele2 ir gājis soli tālāk un uzbūvējis īsto Gudro māju, kuru, līdzīgi kā piekabi, iespējams pārvietot uz jebkuru skaisto vietu Latvijā un ārpus tās. 25 m2 platībā ir viss nepieciešamais atpūtai un ikdienas dzīvei – virtuvīte, gulta, ļoti skaista terase, no kuras var baudīt saullēktus un saulrietus, labierīcības un, protams, arī virkne ar gudrajām ierīcēm, kas būtiski atvieglo mājas īpašnieku ikdienu.

11. Vienkārši lētākas sarunas ZZ pēcapmaksā – Reklāma, kas atgādina vairākas Latvijas tirdzniecības vietas, kas piedāvā to, kas tev nemaz nav vajadzīgs. Zelta Zivtiņa ir parūpējusies par to, lai Tu varētu sazināties ne vien lēti, bet arī ērti, papildinot iepriekšējo priekšapmaksas funkciju ar iespēju par visu parūpēties pēc tam.

12. Amigo – Lai internets ir ar tevi! Reklāma, kur mīlīgs robotiņš parāda, kas notiek, ja tev telefonā nav internets un kādas iespējas tas sniedz ikdienā.

Lai internets ir ar tevi!

Lai internets ir ar tevi! ?Lieto Amigo internetu telefonā, piedalies spēlē un laimē vērtīgas balvas!

Posted by Amigo on Trešdiena, 2018. gada 12. decembris

13. PTAC – Zini savas tiesības! Mūsdienīgu ceļu savām reklāmām izvēlējies arī Patērētāju tiesību aizsardzības centrs. Hip hop stilā ierunāta reklāma, kur aicina iedzīvotājus pievērst uzmanību savām tiesībām gan iegādājoties preces, gan tās nesot atpakaļ uz veikalu.

14. Karotite.lv – Neēd Otru Latvieti! Latvijas Pārtikas uzņēmumu federācija (LPUF) sadarbībā ar Zemkopības ministriju, kā arī populārākajiem pārtikas veikalu tīkliem RIMI, Maxima un Top rīko reklāmas kampaņu, lai veicinātu kvalitatīvu vietējo pārtikas produktu patēriņu ikdienas uzturā. Kampaņas moto ir “Neēd otru latvieti, ēd Latvijā ražotus augstas kvalitātes produktus!”, kam pamatā ir visiem zināmā paruna, ka latvietis latvietim ir gardākais kumoss.

15. airBalticCS300 vs. Alona Ostapenko – Populārā Latvijas tenisiste Aļona Ostapenko nacionālās aviokompānijas airBalti” reklāmas kampaņas ietvaros spēlēja tenisu ar lidmašīnu. Savas reklāmas kampaņas ietvaros airBaltic uzsver, ka ir punktuālākā aviokompānija pasaulē, savukārt Ostapenko pēc triumfa pagājušā gada “French Open” kļuva par šī uzņēmuma reklāmas seju. Reklāmā Ostapenko spēlēja tenisu ar lidmašīnu un piedzīvoja zaudējumu.

16. Norvik banka – Es gribu runāt – Norvik Banka uzsver, ka tā ir banka cilvēkiem, tāpēc tā ir vienīgā banka, kas sarunājas ar senioriem, kā cilvēks runā ar cilvēku, jo cilvēks ir svarīgāks par tehnoloģijām. Kamēr dažas bankas optimizē savus resursus un ierobežo pieejamību klātienē, Norvik Banka apkalpo klientus ērtākajā veidā, respektējot viņu paradumus, jo liela daļa cilvēku izvēlas savus finanšu darījumus veikt klātienē.

17. RIMI Dabas pētnieki – reklāma īpašajām RIMI Dabas pētnieku uzlīmēm un figūriņām, kurā divi mazi bērni dodas izpētīt Latvijas dabu.

RIMI, DABAS PĒTNIEKI

? Kļūsti par dabas pētnieku kopā ar Mans Rimi

Posted by DDB Latvia on Otrdiena, 2018. gada 28. augusts

18. Bite – Pasaki paldies! Bite uzsver, ka Ziemassvētki ir kopā būšanas laiks! Tomēr daudzi no mums svētkos strādā – rūpējas, lai tie būtu izdevušies. Bite aicina pateikt paldies tiem, kuri rūpējas par mūsu svētkiem īpašā veidā.

Pasaki paldies!

Ziemassvētki ir kopā būšans laiks! ??‍?‍?‍?Tomēr daudzi no mums svētkos strādā – rūpējas, lai tie būtu izdevušies. ? Viņi ir pelnījuši skanīgu PALDIES! ☝Ienāc https://siltisvetki.bite.lv un pasaki paldies svētkos strādājošiem. ?#bite #kopāspēks #ziemassvētki #zsvētki #paldies

Posted by Bite Latvija on Trešdiena, 2018. gada 12. decembris

19. Labklājības ministrija – Sitieni pie kaimiņiem un savējiem skar arī Tevi! – pagājušā gada nogalē un šī gada sākumā Labklājības ministrija, uzsākot sociālu kampaņu, ne tikai aktualizēja problēmas esamību sabiedrībā, akcentējot līdzcilvēku lomu, bet arī aicina iesaistīties un ziņot par vardarbības gadījumiem, piedāvājot konkrētu rīcības plānu.

20. LV100 – Simtgades zaļumballei jāgatavojas laicīgi! – Par godu Latvijas 100. dzimšanas dienai, visā Latvijā un pasaulē mūs vienoja maģiskākā vasaras balle – simtgades zaļumballe! Skaties video un uzzini, vai tubu var spēlēt zem ūdens, kāds ir īstais svārku garums un ar kādām frāzēm “iegriezt” meitenes reibinošā dejas solī.