Foto: Nicoleta Ionescu/Shutterstock

Paziņo par svarīgām pārmaiņām “Pasaules optikas” briļļu salonos 0

Baltijā lielākais redzes aprūpes uzņēmums “OC Vision” tirgū ievieš jaunu optikas zīmolu. “Pasaules optikas” briļļu saloni tiks pārveidoti par mūsdienīgu, inovatīvu un 21. gadsimtam atbilstošu optikas veikalu tīklu “Vizionette”.

Reklāma
Reklāma
Notriektā tautumeita 7
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
Veselam
Zinātnieki atklājuši iemeslu, kas varētu izskaidrot gados jaunu cilvēku biežo saslimstību ar vēzi 57
Lasīt citas ziņas

2019. gadā durvis klientiem vērs pirmie divi “Vizionette” veikali – t/c “Domina Shopping” janvārī un “Galerija Centrs” oktobrī.

“Vizionette” būs ne vien stila eksperts un demonstrēs jaunākās modes tendences briļļu pasaulē, bet arī piedāvās ātru, efektīvu un pieejamu servisu: 80% gadījumu pircēji savas brilles varēs saņemt jau nākamajā dienā pēc to pasūtīšanas, un papildus ērtībām tiks piedāvāts brilles saņemt arī ar kurjera starpniecību.

CITI ŠOBRĪD LASA

Jaunās optikas veikalos pirmo reizi optikas nozarē būs pieejams pašapkalpošanās sektors: briļļu izvēli atvieglos pārdomāts iekārtojums un tehnoloģijas. Tas padarīs iepirkšanos izzinošu un izklaidējošu.

Jāpiebilst, ka “Vizionette” mērķauditorija atšķirsies no Pasaules Optikas auditorijas – “Vizionette” uzrunās plašāku pircēju loku, nodrošinot demokrātiskas cenas un radikāli atšķirīgu iepirkšanās pieredzi, ko sniegs prasmīgi “OC Vision” Redzes Akadēmijā skoloti redzes un stila konsultanti.

Jānis Dzenis, “OC Vision” valdes priekšsēdētājs: “Visa pasaule modernizējas un digitalizējas. Arī optikas nozarei ir pienācis laiks to darīt. Pēc rūpīgas tendenču analīzes tika izstrādāts jauns optikas veikalu koncepts, kas ietver sevī lielāko daļu inovāciju, kas patlaban pasaulē ir izgudrotas.”

Īsākais ceļš, lai iegūtu stilīgas brilles

Kā apliecina pētījumi, lielākās barjeras, pērkot brilles, ir ilgais meklēšanas laiks, pārāk šaurs sortiments, augsta briļļu cena un bailes no redzes pārbaudes.

“Vizionette” salonos pircējiem būs pieejami vairāk kā 1200 briļļu ietvaru, kas ir divas reizes vairāk nekā esošajos Pasaules Optikas salonos.

Katram pircējam no plašā sortimenta pēc individuāliem kritērijiem, tiks piemeklēti 6 ietvari, kas piestāvēs un atbildīs klienta vajadzībām. Tas palīdzēs vieglāk izvelēties īstās brilles.

Ikvienam pieejamā cenu diapazonā būs pieejami īpaši “Vizionette” izstrādāti augstākās kvalitātes privātās preču zīmes ietvaru modeļi Optiq un Cvantus, kas nodrošinās briļļu neatkārtojamību un piemērotību nēsātāja stilam vai noskaņojumam.

Reklāma
Reklāma

Savukārt, dizaineru zīmolu cienītājiem “Vizionette” būs pieejami jaunākie modeļi no 2018. gada kolekcijām, tikko atvesti no Milānas un Parīzes.

Tādi zīmoli kā Hugo Boss, Gucci, Marc O’Polo, Tom Tailor, Ted Baker, S.Laurent, Guess, Versace, Prada u.c. būs pieejami unikālā 20 modeļu sortimentā, kas nav pieejams nekur citur Baltijā.

Tāpat, jaunais optikas koncepts atbalstīs arī vietējos dizainerus – no nākamā gada marta pircējiem tiks piedāvāta ekskluzīva mūsdienīgā latviešu zīmola One Wolf saulesbriļļu kolekcija.

21.gs. atbilstoša redzes pārbaude un cenu piedāvājums

Redzes pārbaude ar pasaulē modernāko aparatūru, ko izmanto optikas Lielbritānijā un Francijā, būs ātrāka un pirmreizējo redzes pārbaudi klienti varēs veikt paši, izmantojot interaktīvu un Latvijā unikālu redzes skrīninga ierīci.

Katrā veikalā būs optometrista kabinets, kurš tiks aprīkots ar jaunākajām iekārtām acu veselības izsmeļošai pārbaudei, ko veiks zinošs optometrists. Redze tiks precīzi koriģēta gan izmantojot brilles, gan piemeklējot kontaktlēcas.

Tāpat “Vizionette” piedāvās īpašus cenu piedāvājumus– divas brilles ar dzidrinātajām lēcām maksās vien 30 eiro katra.

21.gs vides ietekme uz redzi ir būtiski palielinājusies: sauss gaiss, zila gaisma un ikdienā izmantotās tehnoloģijas liek rūpēties par redzi pastiprināti.

Ņemot vērā to, ka dzīve kļūst dinamiskāka, un cilvēki arvien vairāk nododas sportiskam dzīvesveidam, optika piedāvās tikai dzidrinātas briļļu lēcas, kas būs iekļautas briļļu ietvaru cenā.

Acu atslodzei un relaksācijai pēc briļļu pirkuma, “Vizionette” būs pieejama arī acu SPA zona ar acu masāžas ierīci. Tāpat, optikas salonā būs pieejama briļļu pašapkalpošanās remontdarbnīca, kurā klienti ērti varēs paši saskrūvēt un notīrīt savas brilles.

Veikalā būs pieejams vairākkārt uzpildāms briļļu tīrīšanas šķidrums, ko klienti pēc īpašas “Vizionette” pudelītes iegādes, varēs paši uzpildīt bez maksas.

Jaunais zīmols “Vizionette” ir tapis sadarbībā ar reklāmas aģentūru Pagan Ogilvy, grafisko dizaineri Viesturu Staņislavski, bet telpu dizainu jaunajiem optikas veikaliem veido aģentūra COLORART.

“OC Vision” ir lielākais optikas un optometrijas pakalpojumu sniedzējs Baltijas valstīs, kas rūpējas par klientu acu veselību un redzes komfortu. OC VISION pakalpojumi ir saņemami 72 mazumtirdzniecības veikalos Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, kā arī vairumtirdzniecībā. Uzņēmuma konsolidētais neto apgrozījums 2018. gadā sasniegs 22 miljonus eiro.

Uzņēmums darbojas kopš 1991.gada, tā galvenā mītne atrodas Rīgā. “OC Vision” uzņēmumu grupā ietilpst veikalu tīkli Vision Express Latvijā un Lietuvā, OptiO Latvijā un Lietuvā, Pasaules Optika | Vizionette Latvijā, veikals Lornete Latvijā, interneta veikals dr.Lensor Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, kā arī vairumtirgotājs Opptica Baltijā un NVS.

Uzņēmuma dibinātāji un attīstītāji ir Latvijas pilsoņi un optometrijas mācību spēki no Latvijas Universitātes, kas ir viena no optometrijas pētniecības un izglītības līderēm Eiropā. “OC Vision” ir optometrijas studiju programmas atbalstītājs Latvijas Universitātē.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.