Ilustratīvs attēls
Ilustratīvs attēls
Foto: FOTOLIA

Pētījumā noskaidrots, kurā no Baltijas valstīm ir augstākā klientu apkalpošana apdrošināšanā 0

Starp Baltijas valstīm augstākā klientu apkalpošanas kvalitāte pērn bija Lietuvas apdrošināšanas uzņēmumos, aģentūrai LETA pavēstīja klientu servisa uzlabošanas uzņēmuma “Dive Latvija” pārstāve Ilze Paožole.

Reklāma
Reklāma
Veselam
7 produkti, kas visiem šķiet veselīgi, taču patiesībā tādi nav 16
“Pasažieriem bez sejas maskas var tikt atteikta iekāpšana transportlīdzeklī!” Paziņojums autobusa salonā samulsina braucēju 55
Kokteilis
TESTS. Jūsu īkšķu novietojums, sakrustojot pirkstus, atklāj daudz par jūsu personību
Lasīt citas ziņas

“Dive” pētījums atklāj, ka triju Baltijas valstu vidū ar labāko klientu apkalpošanas kvalitāti var lepoties Lietuvas apdrošināšanas uzņēmumi ar vidējo rezultātu 90% no maksimāli iespējamiem 100%.

Otrajā vietā Baltijā klientu apkalpošanas kvalitātē ierindojas Latvijas apdrošinātāji, kuru rezultāts ir 86%.
CITI ŠOBRĪD LASA

Viszemāk klientu apkalpošanas kvalitāte novērtēta Igaunijā – ar 83%.

Pagājušā gada nogalē uzņēmums “Dive Group” veica apdrošināšanas sektora pētījumu, lai noskaidrotu, kurš no šīs nozares uzņēmumiem sniedz vislabāko klientu apkalpošanu Latvijā, Lietuvā un Igaunijā.

Pētījumu 2018.gada nogalē veica viens no vadošajiem klientu servisa novērtēšanas un uzlabošanas uzņēmumiem Centrālajā un Austrumu Eiropā – “Dive”. Pētījuma ietvaros veiktas 170 “slepenā klienta” vizītes pētījumā iekļauto apdrošināšanas uzņēmumu filiālēs.

Pētījumā Latvijā vērtēto apdrošināšanas uzņēmumu klientu apkalpošanas servisa rādītāji bija sekojoši: “Gjensidige” (92%), “Balta” (91%), “BTA” (85%), “Ergo” (84%) un “Compensa” (79%).

Šogad Baltijas valstu apdrošināšanas uzņēmumi augstākos rezultātus uzrāda tādos pētījuma kritērijos kā darbinieku komunikācijas prasmes un vajadzību izzināšana.

Slepenie pircēji norāda, ka apdrošināšanas nozares darbinieki ir savas jomas profesionāļi, kas savu produktu pārzina ļoti labi, tomēr kā vājāko posmu apkalpošanas procesā vērtē papildus produktu un pakalpojumu pārdošanas prasmes, kas konsultāciju nenoved līdz darījumam.

“Dive” veidotais “Top3” ir klientu apkalpošanas kvalitātes salīdzināšanas instruments, kas tiek pielietots arī citās nozarēs, veicot pētījumus gan Baltijā, gan Polijā.