Dzelzceļa stacija lidostā “Rīga” tiks izvietota uz estakādes, kas stiepsies visā lidostas teritorijā divu kilometru garumā, vienā līmenī ar perspektīvā termināļa reģistrācijas zāli.
Dzelzceļa stacija lidostā “Rīga” tiks izvietota uz estakādes, kas stiepsies visā lidostas teritorijā divu kilometru garumā, vienā līmenī ar perspektīvā termināļa reģistrācijas zāli.
EDzL vizualizācija

“Rail Baltica” var zaudēt ES finansējumu. Aicina ministrus uz sarunām kuluāros 0

Projekta “Rail Baltica” darbu iekavēšanās var nozīmēt Eiropas Savienības (ES) finansējuma zaudēšanu, piektdien vēstulē par transporta nozari atbildīgajiem Baltijas valstu ministriem brīdinājusi ES transporta komisāre Violeta Bulca.

Reklāma
Reklāma
VIDEO. “Sēžu ceļmalā un netieku mājās!” Latviete ar asarām acīs stāsta par nedienām ar elektroauto
Krievija identificē divas “smirdīgas” valstis, kas būtu tās nākamais mērķis
VIDEO. Artuss Kaimiņš savā raidījumā pamatīgi nokaitina LTV leģendu Andreju Volmāru, kurš pamet sarunu pusratā
Lasīt citas ziņas

Viņa norādījusi, ka projekta īstenošanai izveidotā Baltijas valstu kopuzņēmuma “RB Rail” vadītājas Baibas Rubesas atkāpšanās no amata septembra nogalē “piesaistījusi zināmu uzmanību” projekta attīstībai un pārvaldībai.

Pēc komisāres vārdiem, “ir jāiegulda būtiski pūliņi, lai ievērotu termiņus un nepieļautu Eiropas infrastruktūras savienošanas instrumenta (CEF) līdzekļu zaudēšanu nākotnē”.

CITI ŠOBRĪD LASA

Norādot uz jautājuma steidzamību, viņa uzaicinājusi Igaunijas ekonomikas un infrastruktūras ministri Kadri Simsoni, Latvijas satiksmes ministru Uldi Auguli un Lietuvas satiksmes ministru Roku Masjuli apspriest to 29. un 30.oktobrī Austrijas pilsētā Grācā paredzētās transporta un vides ministru neformālās apspriedes kuluāros.

Jau ziņots, ka “Rail Baltica” projekta īstenotāja, Baltijas valstu kopuzņēmuma “RB Rail” bijusī vadītāja Baiba Rubesa 27.septembrī iesniedza uzņēmuma padomei atlūgumu, kas stājas spēkā iesniegšanas brīdī.

Galvenie viņas atkāpšanās iemesli bija saistīti ar krasi atšķirīgo un nesavienojamo redzējumu par turpmāko “Rail Baltica” projekta vadības un ieviešanas modeli.

“Rail Baltica” projekts paredz izveidot Eiropas standarta sliežu platuma dzelzceļa līniju no Tallinas līdz Lietuvas un Polijas robežai, lai tālāk ar dzelzceļu Baltijas valstis būtu iespējams savienot ar citām Eiropas valstīm.

Paredzēts, ka “Rail Baltica” izmaksas sasniegs 5,8 miljardus eiro, ieskaitot atzaru, ko nolemts izbūvēt starp Kauņu un Viļņu. Daļa izmaksu tiks segtas no Eiropas Savienības līdzekļiem.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.