Foto: Ieva Makare/LETA

Risku apdrošinātāja “Balta” 2019.gadu noslēdz ar uzņēmuma vēsturē lielāko bruto parakstīto prēmiju apjomu 0

Risku apdrošinātājs “Balta” aizvadīto gadu noslēgusi ar uzņēmuma vēsturē lielāko bruto parakstīto prēmiju apjomu – 114,3 miljoniem eiro, kas ir par 9% vairāk nekā gadu iepriekš. Uzņēmuma peļņa pieauga par 75,6% un sasniedza 13,7 miljonus eiro, aģentūru LETA par uzņēmuma neauditētajiem rezultātiem 2019.gadā informēja “Balta” komunikācijas vadītāja Līna Lisnere.

Reklāma
Reklāma
Notriektā tautumeita 7
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
SVF: Krievijas ekonomika augs straujāk par visām pasaules attīstītajām ekonomikām
Lasīt citas ziņas

Turklāt 2019.gadā “Balta” administrējusi un izmaksājusi atlīdzībās gandrīz 37 miljonus eiro īpašuma apdrošināšanā.

Pēc Latvijas Apdrošinātāju asociācijas datiem, 2019.gadā “Balta” tirgus daļa nedzīvības un dzīvības (veselības un nelaimes gadījumu) apdrošināšanas tirgū sasniegusi 26,4% salīdzinājumā ar 25,8% 2018.gadā. Tāpat “Balta” pagājušajā gadā apkalpojusi vairāk nekā 300 000 privātpersonu un gandrīz 33 000 juridisko personu.

CITI ŠOBRĪD LASA

Neskatoties uz to, ka Latvijas bezvadu datortīkla iekārtu izstrādātājam un ražotājam SIA “Mikrotīkls” izmaksātā atlīdzība 36,9 miljonu apmērā attiecināma uz 2018.gadu, arī 2019.gadā turpinājis pieaugt “Balta” neto atlīdzību apjoms, sasniedzot gandrīz 61,5 miljonus eiro, kas ir par 5% vairāk nekā 2018.gadā.

Tāpat pagājušajā gadā “Balta” izdevies par 20% palielināt īpašuma apdrošināšanas portfeļa pārdošanas apjomus, nelaimes gadījumu apdrošināšanā pieaugums mērāms 17% apmērā, veselības apdrošināšanā – 12%, savukārt sauszemes transportlīdzekļu (KASKO) un transportlīdzekļu īpašnieku obligātā civiltiesiskās atbildības (OCTA) apdrošināšanās – attiecīgi par 5% un 4%.

“Balta” valdes priekšsēdētājs Īans Kenedijs norādīja, ka 2019.gads “Balta” komandai bijis ievērojamiem sasniegumiem un notikumiem bagāts. “Ar mērķtiecīgu darbu mums izdevies turpināt audzēt klientu skaitu – pērn tā pieaugums mērāms 4% apmērā. Turpinājām vērst uzmanību uz to, lai klientiem piedāvātu vienkāršus risinājumus, tajā skaitā ieviešot jaunus produktus, piemēram, “Mobilo KASKO” kopā ar mobilo sakaru operatoru “Tele2″,” viņš atklāja.

Viņš piebilda, ka “Balta” turpināja vienkāršot atlīdzību procesu, izstrādājot mobilo lietotni, ar kuru klientus iepazīstināja šī gada sākumā.

“Lai gan saskaņā ar asociācijas datiem pagājušajā gadā mums izdevās augt 2,6 procentpunktus straujāk par nedzīvības un dzīvības (veselības un nelaimes gadījumu) apdrošināšanas tirgu, redzam, ka tirgus izaugsme palēninās; jo īpaši kritums vērojams transportlīdzekļu apdrošināšanas produktos,” norādīja Kenedijs.

Viņš atzīmēja, ka klientu prasības turpina pieaugt, savukārt apdrošinātāji savā starpā konkurē gan ar cenām, gan ar produktu piedāvājumu. “Redzam, ka mums būs arvien jāturpina pilnveidot klientu pieredzi, lai saglabātu savu tirgus līdera pozīciju. Mūsu vērtīgākais resurss ir teju 600 cilvēku liela profesionāļu komanda 42 filiālēs visā Latvijā, un kopā esam noskaņoti turpināt darbu pie produktu attīstības un digitālo risinājumu pilnveidošanas, arvien atvieglojot mūsu klientu ikdienu,” teica Kenedijs.

Reklāma
Reklāma

Kā liecina “Firmas.lv” informācija, 2018.gadā “Balta” strādāja ar 104,7 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 17,7% vairāk nekā gadu iepriekš, bet peļņa pieauga par 31,2% un bija 7,778 miljoni eiro.

Kompānija reģistrēta 1992.gada janvārī, un tās pamatkapitāls ir 6,619 miljoni eiro. Kompānija ietilpst Polijas dzīvību un nedzīvību apdrošinātāju PZU grupā.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.