Mārtiņš Sesks (no kreisās) un Krišjānis Caune..
Mārtiņš Sesks (no kreisās) un Krišjānis Caune..
Foto: Martins Sesks Rally/Facebook

Seska ekipāža pēc avārijas neturpinās Korsikas ralliju 0

Latvijas autorallija pilota Mārtiņa Seska un stūrmaņa Krišjāņa Caunes ekipāža pēc piektdien piedzīvotās avārijas neturpinās junioru pasaules čempionāta – “Junior WRC” – otro posmu, paziņoja autosportists.

Reklāma
Reklāma
Veselam
8 veidi, kā bērnu izaudzināt par potenciālo psihoterapeita pacientu 13
NATO admirālis atklāj, vai ir pazīmes, ka Krievija tuvākajā laikā plāno iebrukt kādā no NATO valstīm
Kokteilis
FOTO. Ieva Brante demonstrē lielisku veidu, kā parādīt krāpniekiem viņu īsto vietu
Lasīt citas ziņas

Jau ziņots, ka piektdien Latvijas ekipāža trešajā dopā vienā no līkumiem lielā ātrumā “ielidoja” grāvī, kurā paši sportisti necieta.

Pirmajā un otrajā ātrumposmā “LMT Autosporta akadēmijas” akadēmijas ekipāža, kas startēja ar “Ford Fiesta R2” spēkratu, uzrādīja attiecīgi astoto un otro labāko laiku, bet kopējā ieskaitē tas starp junioriem deva augsto ceturto vietu.

CITI ŠOBRĪD LASA

Tiesa, trešais ātrumposms bija neveiksmīgs. Kādā no līkumiem Seska/Caunes ekipāža nenoturējās uz ceļa, nolauza metāla barjeru un iebrauca dziļā grāvī. Visai pamatīgi cieta automašīnas priekšējā daļa, un turpināt braukšanu nebija iespējams.

Latvijas ekipāžai bija iespējas turpināt sacensības pēc “Rally2” sistēmas, par katru izlaisto dopu saņemot septiņu minūšu sodu, tomēr mašīnu pa nakti savest kārtībā neizdevās un tika pieņemts lēmums ralliju neturpināt.

“Ralliju iesākām mierīgi – braucām droši, centāmies adaptēties sarežģītajiem Korsikas ceļiem un veidot savu sportisko sadarbību. Pirmajā ātrumposmā uzrādījām astoto rezultātu, otrajā ātrumposmā jau bijām otrie ātrākie, bet, diemžēl, tur arī “Tour de Corse” ar savu brīnumaino ceļu specifiku mums noslēdzās. Jau trešajā ātrumposmā pieļāvām stenogrammas kļūdu, kamdēļ vienā no līkumiem ar tramplīnu iebraucām krietni par ātru. Sekojoši auto pēc nosēšanās sāka mētāt pa ceļu, nespēju vairs noturēt savu trajektoriju un mēs ielidojām nākamā līkuma ārmalā esošajā dziļajā grāvī,” komanda citēja pilota Seska teikto.

“Mums pašiem ar veselību viss ir kārtībā, ko gan nevarētu teikt par mūsu sporta auto, kas tikai pēc pusnakts tika nogādāts atpakaļ servisa parkā. Arī šādā situācijā guvām pieredzi par “Tour de Corse” bezkompromisa dabu – ātrumposms, kurā avarējām, tika izmantots divas reizes, kamdēļ evakuācijas brigāde pie mums ieradās tikai pēc vairākām stundām, kad visas ekipāžas bija izbraukušas arī otro reizi. Tāpat arī evakuators pa šaurajiem kalnu ceļiem diez ko ātri pabraukt nevar. Atgriežoties servisa parkā pie mehāniķiem sapratām, ka varam auto “salīmēt” kopā, bet bez 100% pārliecības, ka ar to spēsim braukt savā tempā un droši nokļūt finišā. Arī par čempionāta punktiem šajā rallijā vairs pacīnīties nevarējām, tāpēc, kopā ar komandu, pieņēmām objektīvi pamatotu, bet subjektīvi ļoti grūti pieņemamu lēmumu neriskēt un ralliju neturpināt,” stāstīja Sesks.

Pēc septiņiem veiktiem ātrumposmiem līderis kopējā ieskaitē pašlaik ir brits Elvins Efanss (“M-Sport Ford”), kurš par 3,9 sekundēm apsteidz igauni Otu Tenaku (“Toyota”).

Korsikā vienlaicīgi noris WRC sezonas ceturtais posms.

Reklāma
Reklāma

Junioru WRC pirmajā posmā Zviedrijā latvieši izcīnīja sesto vietu. Latvijas ekipāža šosezon plāno piedalīties piecos “Junior WRC” posmos.

Iepriekšējā sezonā Sesks sacentās ar “Opel Adam R2” spēkratu, triumfējot Eiropas rallija čempionātā (ERČ) “Junior U27” ieskaitē. Viņš kļuva par pirmo braucēju Latvijas autosporta vēsturē, kurš kļuvis par pilntiesīgu autorūpnīcas atbalstītu rallija pilotu.