Ražotāja “Škoda Vagonka” elektrovilciens.
Ražotāja “Škoda Vagonka” elektrovilciens.
Publicitātes foto

“Škoda Vagonka” nāks klajā ar paziņojumu par “Pasažieru vilciena” iepirkumu 0

Nākamnedēļ Čehijas vilcienu ražotājs “Škoda Vagonka” rīkos preses konferenci, kuras laikā plānots sniegt informāciju par notikumiem, kas saistīti ar AS “Pasažieru vilciens” rīkoto piepilsētas elektrovilcienu iepirkumu.

Reklāma
Reklāma
VIDEO. Artuss Kaimiņš savā raidījumā pamatīgi nokaitina LTV leģendu Andreju Volmāru, kurš pamet sarunu pusratā
VIDEO. “Sēžu ceļmalā un netieku mājās!” Latviete ar asarām acīs stāsta par nedienām ar elektroauto
Policija aicina atpazīt attēlā redzamās sievietes, kuras nokārtoja dabiskās vajadzības Rīgas skolas sporta kompleksā 15
Lasīt citas ziņas

Pasākums notiks otrdien, plkst. 14:00 viesnīcas “Rixwell Hotel Konventa Sēta” konferenču zālē “Kampenhauzens”. Viesnīcas adrese; Rīga, Kalēju iela 9/11.

“LA.lv” jau vēstīja, ka “Škoda Vagonka” ir pārsteigta par AS “Pasažieru vilciens” lēmumu paziņot “Talgo” par iepirkuma uzvarētāju, jo tādējādi, pretēji AS “Pasažieru Vilciens” apgalvotajam, Latvija par pasažieru vilcieniem samaksās kopumā par 10 miljoniem eiro vairāk.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Škoda Vagonka” reģionālais pārdošanas direktors, Latvijas vilcienu iepirkuma projekta vadītājs Romans Sorkins apgalvoja, ka “Škoda Vagonka”, iesniedzot piedāvājumu “Pasažieru vilciens” izsludinātajā konkursā par piepilsētas pasažieru elektrovilcienu piegādi, izteica finansiāli visizdevīgāko piedāvājumu.

R. Sorkins iepriekš arī teica, ka “Škoda Vagonka” piedāvājumā ietvertās vidējās kopējās izmaksas uz vienu pasažieru sēdvietu gadā bija 893,59 eiro.

Kā zināms no piedāvājumu atvēršanas procedūras, kas notika 6.augustā, nākamais izdevīgākais finanšu piedāvājums bija par vairāk kā 4% dārgāks, atzīmēja R. Sorkins.

Kompānijai “Škoda Vagonka” ir pamats uzskatīt, ka vēlāk trīs mēnešu periodā viņu piedāvājums apzināti tika padarīts dārgāks.

“LA.lv” atgādina, ka šis ir trešais Latvijas mēģinājums nopirkt jaunus vilcienus. Pirmajā iepirkumā piedalījās Spānijas kompānija “Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles S.A.” (CAF) un “Stadler”.

Par uzvarētāju tika pasludināts CAF, taču “Stadler” ierosinātās tiesvedības dēļ konkursa rezultāts tika atcelts.

Otrajā iepirkumā piedalījās “Hyundai Rotem” un “Stadler”. Labākās cenas piedāvājumu iesniedza “Hyundai”, taču tika izslēgts no konkursa tehnisku iemeslu dēļ, bet tā laika satiksmes ministrs Anrijs Matīss paziņoja, ka vilcienu iegādei no “Stadler” nav finansējuma, un “PV” līgumu nenoslēdza.

Trešajā piegājienā finanšu piedāvājumu iepirkumā iesniedza Spānijas uzņēmums “Talgo”, Šveices kompānijas “Stadler” Polijas meitasuzņēmums, Spānijas kompānija CAF un Čehijas uzņēmums “Škoda Vagonka a.s”.

Reklāma
Reklāma

“Pasažieru vilciens” 21. novembrī paziņoja jauno elektrovilcienu iepirkuma rezultātus, par uzvarētāju atzīstot Spānijas uzņēmumu “Talgo”. Kopējā vilcienu piegādes līgumcena ir 225,303 miljoni eiro. Iepirkumā paredzēts iegādāties 32 elektrovilcienus ar 450 pasažieru vietām katrā.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.