Toms Didrihsons
Toms Didrihsons
Foto: Ieva Leiniša/LETA

Šokolādei pievienos konservus 0

“Orkla” stiprinās savas pozīcijas Latvijas tirgū, apvienojot “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” un “Orkla Foods Latvija”, tādējādi izveidojot vienotu vadošo plaša patēriņa zīmolu preču organizāciju Latvijā, vakar paziņoja abu uzņēmumu vadība.

Reklāma
Reklāma
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa.” Vai varētu aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri? 400
TV24
Uzņēmējs nosauc visbirokrātiskākās valsts iestādes, kuras būtu likvidējamas: Šādi es, protams, varu sev audzēt ienaidniekus 88
“Meita raudāja, zvanīja, nesaprotot, kur atrodas!” Šoferis Ogrē vienaldzīgi izsēdina 10 gadus vecu meitenīti nepareizā pieturā 71
Lasīt citas ziņas

Jaunā uzņēmuma nosaukums ir “Orkla Latvija”, un uzņēmumi kā apvienota organizācija sāks strādāt šī gada otrajā pusē. Tas ļaus kompānijai kļūt spēcīgākai, lai stiprinātu tirgus pozīcijas augstas konkurences apstākļos.

Abus uzņēmumus nākotnē plānots apvienot vienā juridiskā vienībā, bet šobrīd esot pāragri teikt par konkrētu laiku, “LA” uzzināja uzņēmumā.

CITI ŠOBRĪD LASA

Jau izveidota viena organizācijas vadības komanda, par “Orkla Latvija” valdes priekšsēdētāju apstiprināts Toms Didrihsons, kuram ir vairāk nekā 15 gadu pieredze “Orkla” uzņēmumos Latvijā. Līdz šim viņš bija “Orkla Confectionery @ ­Snacks Latvija” valdes priekšsēdētājs, kā arī iepriekš ir strādājis dažādās vadības līmeņa pozīcijās “Orkla Foods Latvija”. Jaunā vadības komanda darbu sāks 2019. gada 29. martā. Didrihsons atzīst, ka abu uzņēmumu apvienošana dos iespēju strādāt efektīvāk kā vienotai komandai, vienlaikus nodrošinot pamatu straujākai izaugsmei un veicinot uzņēmumu sadarbību.

Līdz ar pārmaiņām amatu atstās līdzšinējā “Spilvas” īpašnieces “Orkla Foods Latvija” valdes priekšsēdētāja Lolita Bemhena, kas izveidojusi “Spilvu”. Bemhena nolēmusi pavadīt vairāk laika ar ģimeni, pievēršoties hobijiem, un rūpēties par veselību, bet vēlāk, iespējams, meklēs “jaunus izaicinājumus gan personīgi, gan profesionāli”. Līdz šā gada vasarai viņa gan palīdzēs abu uzņēmumu apvienošanas procesa norisē.

Jāatgādina, ka norvēģu koncerns “Orkla” augļu un dārzeņu pārstrādes uzņēmumu “Spilva” nopirka 2004. gadā, bet Latvijā lielākā saldumu ražotāja “Laima”, sulu ražotāja “Gutta” un konditorejas ražotāja “Staburadze” īpašnieku “NP Foods” – 2014. gadā. Pēc tam “Laimai” un “Staburadzei” tika mainīti nosaukumi un veiktas izmaiņas biznesa struktūrā.

Pašlaik “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” pārstāv šādus zīmolus: “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu čipsi”, “Taffel the Original Snacks” un “Pedro”, savukārt “Orkla Foods Latvija” ar šādu nosaukumu strādā kopš 2015. gada decembra, kad tika pabeigta SIA “Spilva” un AS “Gutta” apvienošana vienā uzņēmumā. Kopā šajos uzņēmumos nodarbināti vairāk nekā 1180 cilvēki, un kopējais apgrozījums 2017. gadā bija 112,6 miljoni eiro. Jau ziņots, ka “Laimas” īpašnieks Ādažos plāno būvēt jaunu šokolādes fabriku, kur plānotā līgumcena ir deviņi miljoni eiro. Savukārt turpat blakus iecerēts būvēt cepumu ražotni, ko atklās 2022. gadā.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.