Foto: PA/Scanpix/LETA

Solīto dāvanu bērns tā arī nesaņēma… Kā populārs Latvijas internetveikals “nozaga” Ziemassvētkus 23

Rīdziniece pārmet populāram internetveikalam savu spēju pārvērtēšanu, jo solīto Ziemassvētku dāvanu viņas bērns tā arī nesaņēma, vēsta raidījums “Bez Tabu”.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 24
Putins ir izmēģinājis jaunu “superieroci”, kādu pasaule “vēl nav redzējusi” 156
Kokteilis
Magnētiskās vētras 2024. gada aprīļa beigām – visbīstamākās dienas
Lasīt citas ziņas

Ziemassvētku dāvanu savam 12 gadus vecajam dēlam Aija nolēma iegādāties internetveikalā “xnet.lv”. Domāts darīts, taču bijusi vilšanās. Solītajā laikā dāvana nav saņemta.

Kad 16. decembrī Aija veikusi pasūtījumu, pie preces bija norādīts, ka tiks piegādāta līdz Ziemassvētkiem. Piezvanījusi uz veikalu, lai pārliecinātos, ka prece būs. Saņēma apstiprinošu atbildi, taču 23. decembrī, atkal zvanot uz veikalu, saņēma ziņu, ka prece būs vien 29. decembrī, pēc Ziemassvētkiem. Aija jūtas vīlusies, un dēls bez ilgi gaidītās dāvanas bijis ļoti apbēdināts. No pasūtījuma atteikusies, jo pēc Ziemassvētkiem vairs nebija vajadzīgs. Steigā nopirkusi dēlam citu dāvanu.

CITI ŠOBRĪD LASA
Ne tikai Aija, bet arī citi pircēji sūrojas, – internetveikals solījumu līdz Ziemassvētkiem piegādāt preci neesot turējis un radījis vilšanos.

Karīna, pircēja:” Internetveikalā “xnet.lv” pagājušajā gadā “Black friday” laikā pasūtīju hanteļu komplektu par tiešām pievilcīgu cenu, 79 eiro. Sākuma cena bijusi 140 eiro. Un vēl solīja bezmaksas piegādi (kas būtu bijuši 30 eiro).
Pasūtījumam bija jābūt pie manis pagājušā gada 9. decembrī. Nebija. 10. decembrī zvanīju uz veikalu. Man teica, ka kavējas piegāde, būšot 10. janvārī. Nebija. 11. janvārī teica, ka saņemšu savu preci 16. janvārī. 14. janvārī man atsūtīja ziņu, ka preci saņemšu tikai 25. februārī! Jūtos apmānīta.”

“Xnet.lv” pārstāvis Mārcis Kronbergs skaidro, ka decembrī pieprasījums pēc precēm internetveikalos jūtami palielinājies, veikalā “xnet.lv” pat vairāk nekā 5 reizes. Gadījumos, kad esot bijuši atkarīgi no preces piegādātāja vai no veikala neatkarīgiem apstākļiem, nav varējuši laikā izpildīt pasūtījumus. Atvainojas klientiem par sagādātajām neērtībām.

Plašāk “Bez Tabu” sižetā:

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.