Tirdzniecības centrā “Spice” atvērts jaunākais “Massimo Dutti” koncepts Baltijā.
Tirdzniecības centrā “Spice” atvērts jaunākais “Massimo Dutti” koncepts Baltijā.
Publicitātes foto

“Spice” atvērusi septiņus pavisam jaunus veikalus 0

Tirdzniecības cnetra “Spice” klientiem durvis vēris atjaunotais “Massimo Dutti” veikals, kas pēc renovācijas kļuvis plašāks.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
Notriektā tautumeita 7
SVF: Krievijas ekonomika augs straujāk par visām pasaules attīstītajām ekonomikām
Lasīt citas ziņas
Tas veidots pēc “Massimo Dutti” jaunākā koncepta “MUNICH18”.

Tāpat no gada sākuma ir atvērušies 23 veikali jaunos konceptos, to skaitā “Spice” apmeklētājiem piedāvā 7 pavisam jaunus veikalus.

CITI ŠOBRĪD LASA

Centrs “Spice” seko līdzi klientu pieprasījumam, kā arī jaunākajām tirgus tendencēm.

Kadrija Pudova, “Spice” direktore: “Iemesli, kādēļ klients izvēlas mūsu tirdzniecības centru, ir tā ērtums, iepirkšanās pieredze un zīmolu daudzveidīgums.”

Pēc viņas teiktā, jaunie veikalu koncepti ir moderni un gaiši, kas uzlabo arī kopējo centra atmosfēru.

Tāpat nomnieki pievērš uzmanību, lai savos veikalos radītu atšķirīgu iepirkšanās pieredzi, īpaši domājot par veikala preču sortimentu un iekārtojumu.

“Pēc vērienīgajām izmaiņām šī gada sākumā esam uzlabojuši veikalu segmentāciju, piemēram, apavu multizīmolu un bērnu preču veikali ir koncentrēti vienuviet – 2.stāvā. Tas palīdz klientiem labāk orientēties un iepazīties ar visu piedāvājumu.”

Drīzumā arī plānotas izmaiņas “Spice” interjerā.

“Jauno interjera projektu izstrādājam kopā ar britu arhitektiem “Benoy”, lai saviem apmeklētājiem piedāvātu vēl patīkamākus iepirkšanās mirkļus,” atklāj K. Pudova.

Aija Matvejeva, “Apranga Group Latvia” direktore norāda, ka “Massimo Dutti” jaunā koncepta galvenais uzdevums – radīt klientiem mājīgu atmosfēru, veidojot veikalu līdzīgu dzīvoklim.

Tajā ir vairākas atsevišķi nodalītas zonas, kur izvietoti atpūtas krēsli, lai cilvēki varētu atpūsties un mierīgi baudīt iepirkšanos.

Lai īstenotu šo ieceri, veikals bija jāpaplašina, un tagad tas ir par 250 m2 plašāks, sasniedzot 666 m2.

“Tas mums dod iespēju veikalā izvietot vairāk kolekciju nekā bija līdz šim. Jau tagad esam novērojuši, ka Latvijas iedzīvotāju pirktspēja ir palielinājusies, un cilvēki biežāk iegādājas dārgākus apģērbus, kā arī iepērkas vairāk.”

Šogad tirdzniecības centrā “Spice” ir atvērti jauni veikali kā kafijas bārs “Caffeine”, apģērbu veikals “Moskito”, apakšveļas veikals “Calzedonia”, kā arī bērnu rotaļlietu veikals “Toy’s Planet” un bērnu apģērbu veikals “Kids Boutique”.

Savukārt, veikalu konceptu un atrašanās vietu mainījuši tādi apavu veikali kā “Danija”, “Hogl”, “Euroskor”, “Linda”; apģērbu veikali “Denim Dream”, “Pierre Cardin”, “Iblues”, “Monton”, “U.S. Polo ASSN.”; sieviešu veļas veikals “Lauma”; veikals jaunajām māmiņām “Mothercare”; un rotaļlietu veikals “XS Rotaļlietas” un “Elkor Kids”.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.