Publicitātes foto.

Strauji audzis pieprasījums pēc “Ādažu Čipsu” sāļajām kukurūzas bumbām 0

Zīmola “Ādažu Čips” īpašnieka, kompānijas “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” pārdošanas dati liecina, ka Latvijā sāļo kukurūzas bumbu pieprasījums 2018. gada septiņos mēnešos pieaudzis par 29%, informē uzņēmuma sabiedrisko attiecību un komunikācijas vadītāja Lineta Mikša.

Reklāma
Reklāma
Krievijā valda histērija: izbojāta Putina inaugurācija
Viedoklis
Krista Draveniece: Puikam norauj bikses, meitai neļauj pačurāt. Kādi briesmoņi strādā mūsu bērnudārzos? 115
TV24
Vai rudenī tiks palielinātas pensijas? Saeimas deputāts par plānotajām izmaiņām pensiju aprēķinā
Lasīt citas ziņas

“Pirmo reizi siera bumbas sākām ražot 1995. gadā. Šobrīd siera bumbas ir populārākais sāļo uzkodu produkts, pēc kura pieprasījums joprojām turpina augt. Katru gadu “Ādažu Čipsu” ražošanas apmēros vērojama izaugsme, kas galvenokārt ir saistīta ar sāļo uzkodu un kartupeļu čipsu pieprasījuma pieaugumu Latvijā un eksporta tirgos, kā arī veiktajām investīcijām tehnoloģiskajos uzlabojumos pēdējo gadu laikā,” teic Mikša.

Viņa arī norādīja, ka sāļās kukurūzas bumbas ar siera garšu ir “Ādažu Čipsu” iecienītākais produkts arī Lietuvā. Uzņēmums tās eksportē arī uz Baltkrieviju, Lielbritāniju, Īriju, Izraēlu, Nīderlandi, Slovākiju un Krieviju.

CITI ŠOBRĪD LASA

Turpinot piedāvāt jaunus un inovatīvus produktus, “Ādažu Čipsi” no 2018. gada augusta laiduši jaunumu – saldās kukurūzas bumbas ar ābolu kūkas un zemeņu kokteiļa garšu. Jaunums pieejams lielākajās tirdzniecības vietās Latvijā.

“Ādažu Čipsu” pirmsākumi meklējami jau 1972. gadā, kad vietējā kolhozā “Ādaži” sāka ražot pirmos kraukšķīgos kartupeļu salmiņus, savukārt 1993. gadā tika izveidots zīmols “Ādažu Čipsi”, kas kļuva par Latvijas vadošo kartupeļu pārstrādes zīmolu, ražojot un izplatot kartupeļu čipsus un citas sāļās uzkodas. 25 gadu laikā kopumā saražotas vairāk nekā 45 000 tonnas kartupeļu čipsu un sāļo uzkodu.

Jau ziņots, ka “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” konsolidētais apgrozījums pērn sasniedza 81,1 miljonu eiro, kas ir par 4,3% vairāk nekā 2016.gadā, bet koncerna peļņa bija 3,1 miljons eiro.

“Orkla Confectionery & Snacks Latvija” ir viens no vadošajiem šokolādes un konditorejas izstrādājumu, kā arī uzkodu ražošanas uzņēmumiem Baltijas valstīs. “Orkla Confectionery & Snacks Latvija” pārstāv zīmolus “Laima”, “Selga”, “Staburadze”, “Ādažu Čipsi”, “The Original Taffel Snacks” un “Pedro”. Uzņēmums eksportē preces uz gandrīz 30 valstīm, tajā kopumā strādā vairāk nekā 1000 cilvēku.

“Orkla” ir Oslo biržā kotēts uzņēmums, kurš bāzēts Oslo, Norvēģijā. “Orkla” apgrozījums 2017.gadā bija četri miljardi eiro. “Orkla” grupā kopumā strādā vairāk nekā 18 000 darbinieku

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.