“Tele2” paziņo par drosmīga lēmuma pieņemšanu attiecībā uz savām reklāmām 0

“Tele2” kļūst par pirmo mobilo sakaru operatoru Eiropā, kas savām pakalpojumu reklāmām, līdzīgi kā to dara alkohola un tabakas industrijas, pievienos brīdinājumu, vēršot uzmanību uz atbildīgu un jēgpilnu mobilā interneta un viedierīču lietošanu.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
“Man ir lauzta kāja un deguns, pārsista piere, pamatīgs smadzeņu satricinājums…” Horens Stalbe Dobelē nežēlīgi piekauts 33
Putinam draud briesmas, par kurām pagaidām zina tikai nedaudzi 15
Mājas
12 senlatviešu ticējumi par Jurģu dienu: kāda šī diena, tāda visa vasara? 25
Lasīt citas ziņas
Šādu lēmumu uzņēmums pieņēmis, ņemot vērā nozares pētījuma datus, kas liecina, ka 85% cilvēku viedierīču lietošanu uzskata par jauno atkarības veidu.

Turpmāk visām uzņēmuma TV, vides un interneta reklāmām būs pievienots brīdinājums ar tekstu “Lieto internetu atbildīgi!”.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs skaidro, ka mobilā interneta iespējas ir plašas, un tās dod pievienoto vērtību ikdienā, taču pēdējos gados veidojas situācija, ka liela daļa cilvēku mobilā interneta sniegtās iespējas izmanto nevietā un nelaikā.

“Tādēļ esam pieņēmuši drosmīgu lēmumu, kļūstot par pirmo mobilo sakaru operatoru Eiropā, kas savās reklāmās vērš uzmanību uz atbildīgu, jēgpilnu interneta lietošanu.”

“Turklāt darīsim to formātā, kādu cilvēki pieraduši redzēt alkoholisko dzērienu un tabakas produktu komunikācijā, liekot klāt brīdinājumu,” atklāj V. Vancovičs.

“Tele2” turpmāk savām reklāmām liks klāt brīdinājumu.
Publicitātes foto
Gandrīz 60% pētījumā aptaujāto atzīst, ka viņi vēlas mainīt savus mobilā telefona lietošanas paradumus, jo apzinās, ka tie viņiem kaitē.

“Saprotam, ka brīdinājums pie produktu reklāmām vienā dienā vai mēnesī neizmainīs viedierīču lietošanas paradumus, bet tas ar laiku liks aizdomāties un palīdzēs mainīt proporciju, kādām vajadzībām izmantojam mobilo internetu ikdienā,” saka V. Vancovičs.

“Mēs neapgalvojam, ka mobilie telefoni ir jāaizliedz. Tie ir ienākuši mūsu ikdienā uz palikšanu, tādēļ mums visiem kopā jāmācās tos lietot tā, lai tie kalpotu mums, nevis mēs viņiem.”

Norstat Latvija aptauja. Veikta laika posmā no šī gada 5. līdz 13. februārim, aptaujājot 1033 Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18–65 gadiem.

“Tele2” ir mobilo sakaru operators Latvijā, uzņēmuma klienti ir gandrīz puse Latvijas iedzīvotāju. “Tele2” ir daļa no “Tele2 AB” grupas un ir vienīgais mobilo sakaru operators, kas darbojas vienoti visās Baltijas valstīs.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.