Latvijas Universitātes Biznesa, vadības un ekonomikas fakultātes dekāns Gundars Bērziņš.
Latvijas Universitātes Biznesa, vadības un ekonomikas fakultātes dekāns Gundars Bērziņš.
Foto: LETA/Zane Bitere

Tiek laupīta emocionālā inteliģence! Dekāns Bērziņš par attālināto mācību trūkumiem 12

“Ir viens svarīgs elements – mācīšanās vienam no otra un emocionālā inteliģence, kas veidojas šajā mācīšanās procesā. Tas ir ļoti svarīgi jau sākot no bērna vecuma līdz augstskolas gadiem,” RīgaTV24 raidījumā “Preses klubs” stāsta Gundars Bērziņš, ekonomists, LU Biznesa, vadības un ekonomikas fakultātes dekāns.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
TESTS. Jūsu īkšķu novietojums, sakrustojot pirkstus, atklāj daudz par jūsu personību 12
Veselam
7 produkti, kas visiem šķiet veselīgi, taču patiesībā tādi nav 16
“Pasažieriem bez sejas maskas var tikt atteikta iekāpšana transportlīdzeklī!” Paziņojums autobusa salonā samulsina braucēju 55
Lasīt citas ziņas

“Bērni mācās viens no otra – tas šajā online apmācību procesā iztrūkst. Jo augstāks līmenis, jo vairāk mācās no citiem, apgūst tās zināšanas, ko diskusijā pasaka cits kolēģis, to bērns labāk var integrēt savās zināšanās, nekā to, ko pasniedzējs pasaka,” viņš skaidro.

Kā notiek mācīšanās augstskolā – to dara visi kopā, tas veido sinerģiju un kopējais zināšanu līmenis pieaug daudz vairāk, tāpēc, ka jaunietis iemācās, ko katrs no kolēģiem ir zinājis. Tādā veidā veidojas arī pieredze.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Tas online režīmā ir ļoti grūti izdarāms, to mēģina paveikt, bet tas ir arvien grūtāk, un neveidojas emocionālā inteliģence,” dekāns skaidro.

LA.LV Aptauja

Vai piekrīti, ka mājās bērns nemācās tieši tāpat kā skolā?

  • Jā, piekrītu, ka zināšanas tiek gūtas arī kopīgā mācīšanās procesā no klasesbiedriem
  • Nē, uzskatu, ka, periodiski mācoties mājās, nekas netiek zaudēts