Foto: Edijs Pālens/LETA

TV3 pauž neizpratni par LTV “Panorāmas” raidlaika maiņu 2

Mediju grupa “TV3 Group” pauž neizpratni par sabiedriskā medija rīcību, mainot Latvijas Televīzijas (LTV) raidījuma “Panorāma” sākuma laiku no plkst. 20.30 uz plkst. 20.00, kas nozīmē, ka tā ētera laiks turpmāk sakritīs ar “TV3 ziņu” raidlaiku, tādējādi samazinot iedzīvotāju iespēju saņemt informāciju no dažādiem kanāliem un būtiski sašaurinot Latvijas informatīvo telpu, tā šodien portālam LA.LV norādīja “TV3 Group” Komunikācijas vadītāja Alise Mališko, izplatot atklātu vēstuli Latvijas plašsaziņas medijiem.

Reklāma
Reklāma
Veselam
8 veidi, kā bērnu izaudzināt par potenciālo psihoterapeita pacientu 18
Jau rīt Krievijas raķetes var lidot uz jebkuru valsti. Zelenskis par iespējamiem draudiem Eiropai 188
TV24
Šoreiz “šefs” ir pielaidis kolosālu kļūdu. Vai Krievijas elite patiesībā gaida Putina nāvi? 41
Lasīt citas ziņas

Šī gada 11. martā Pasaules veselības organizācija (PVO) paziņoja, ka jaunā koronavīrusa izplatība sasniegusi pandēmijas apmērus, tādējādi arī Latvijā valdība no 12. marta pieņēma lēmumu izsludināt valstī ārkārtas stāvokli līdz 2020. gada 14. aprīlim.

“Ārkārtas stāvokļa laikā sabiedrībai ir īpaši svarīga uzticama, plaša, daudzveidīga un kvalitatīva informācija par notiekošo gan Latvijā, gan pasaulē. Turklāt krīzes laikā skatītāji īpaši daudz patērē vietēji ražotās ziņas, galvenokārt tādēļ, lai saņemtu uzticamu, daudzveidīgu un izsmeļošu saturu,” norāda “TV3 Group”.

CITI ŠOBRĪD LASA

LA.LV Aptauja

Vai LTV "Panorāma" raidlaika izmaiņas Tevi ietekmēs?

  • Jā, esmu pieradis pie laika plkst.20.30
  • Nē, varu skatīties arī plkst.20.00
  • Nav svarīgi, man ir interaktīvā televīzija
  • Ziņas un citas TV pārraides skatos internetā
  • TV pārraides neskatos vispār

Mediju grupa “TV3 Group” uzskata, ka sabiedriskā medija rīcība krīzes situācijā, ieviešot augstāk minētās izmaiņas, veicina sekojošo: 1) liedz skatītājam iespēju patērēt abus ziņu kanālus tiešajā ēterā, kas joprojām ir primārais TV ziņu patērēšanas veids.

Īpaši aktuāli tas ir vecāka gadagājuma cilvēkiem, kas ziņas nepatērē digitālajā vidē un vienlaikus ir augstākajā vīrusa riska grupā; 2) būtiski sašaurina skatītājam pieejamo informatīvo telpu; 3) Ir pretrunā Latvijas Televīzijas misijai – “Kalpot Latvijas sabiedrības interesēm”-, liedzot sabiedrībai visaptverošas informācijas pieejamību.

“Latvijas mediji šobrīd saskaras ar milzīgu reklāmas apjoma samazinājumu, kas veicina reklāmas ieņēmumu krišanu un turpmāk tiešā mērā tas varētu atsaukties uz vietējā satura ražošanas iespējām.

Mediju grupas “TV3 Group” prioritāte ir skatītāju informēšana, piedāvājot uzticamu un kvalitatīvu saturu, kas ir īpaši būtiski krīzes situācijā.

Turklāt Latvijas informatīvajā telpā pieaug viltus ziņu popularitāte, kas veicina dezinformāciju, tādēļ ir īpaši svarīgi nodrošināt daudzveidīgas un uzticamas informācijas pieejamību,” uzsvērts “TV3 Group”  atklātajā vēstulē medijiem.

“Laikā, kad mediju pastāvēšana un kvalitatīvas informācijas pieejamība ir apdraudēta, Latvijas sabiedriskā medija rīcība ir neizprotama. Atgādinām, ka jaunais “Panorāmas” raidlaiks tiek plānots tieši TV3 ziņu izlaiduma laikā, kas šobrīd ir skatītākais ziņu raidījums Latvijā, sasniedzot vidēji divas reizes lielāku auditoriju nekā “Panorāma”.

Reklāma
Reklāma

“TV3 Group” nebaida konkurences cīņa, un mēs esam pārliecināti par savu skatītāju, sakot paldies par ilgtermiņa uzticību, taču aicinām Latvijas Televīziju neizmantot ārkārtas stāvokli konkurences cīņā, un rast risinājumu, neliedzot skatītājiem informācijas daudzveidību,” savu viedokli pauž uzņēmums.