Foto: PIXABAY

Uzņēmējdarbība, kas uzplaukusi krīzes laikā 0

ASV interneta izdevums “uschamber.com” uzskaita desmit mazo biznesu veidus, kas koronavīrusa krīzes laikā ir uzplaukuši. Daži no tiem ir zināmi, bet daži – nav.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Septiņi seni vārdi, kurus nevajadzētu dot meitenēm 24
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 vārdu īpašniekus, kuri kā magnēti pievelk pretējā dzimuma pārstāvjus 21
Kāpēc apklusis Krievijas tirāns? Pēc prezidenta vēlēšanām pazudis Putins
Lasīt citas ziņas

Pēc izdevuma domām, uzplaukumu piedzīvo šādi biznesa veidi: pirmkārt, tīrīšanas pakalpojumu uzņēmumi, jo krasi pieaugusi interese par profesionālu tīrīšanu un dezinfekciju uzņēmumu birojos, restorānos un dzīvokļos, kā arī automašīnu salonu tīrīšanu.

Otrkārt, labi veicas visu veidu piegādes servisiem uz mājām.

CITI ŠOBRĪD LASA

Treškārt, par dzīvi nevar sūdzēties “drive-in” kinoteātri, kas dod iespēju ģimenēm izklaidēties drošā veidā.

Ceturtkārt, pārtikas un pirmās nepieciešamības preču veikali, jo mājsaimniecības iepērk ilgi glabājamās preces neparastos daudzumos.

Piektkārt, alkoholisko dzērienu veikali, jo bāru un restorānu slēgšana nav mazinājusi interesi par alkoholu.

Sestkārt, labi klājas gatavo ēdienu piegādes uzņēmumiem.

Septītkārt, konservu, kaltēto un žāvēto preču ražotājiem, par ko var pārliecināties arī Latvijas veikalu plauktos.

Astotkārt, dažādu spēļu ražotājiem un pārdevējiem, jo nepieciešamība pēc izklaides nekur nav palikusi.

Devītkārt, fitnesa iekārtu ražotājiem, jo krīzes laikā dzīvokļi tiek pārvērsti par nodarbību vietām. Visbeidzot, desmitkārt, ainavu un dārzkopības uzņēmumiem, jo krīzes laikā māju īpašniekiem ir laiks sakopt savu apkārtni.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.