Vācijas autobūves koncerna “Volkswagen” struktūrvienības “Audi” vadītājs Ruperts Štadlers, 2018.
Vācijas autobūves koncerna “Volkswagen” struktūrvienības “Audi” vadītājs Ruperts Štadlers, 2018.
Foto – LETA/Reuter

Vācijā aizturēts “Audi” nodaļas vadītājs par kaitīgo izmešu rādītāju falsificēšanu 0

Vācijas autobūves koncerna “Volkswagen” struktūrvienības “Audi” vadītājs Ruperts Štadlers aizturēts krimināllietā par dīzeļautomašīnu dzinēju kaitīgo izmešu rādītāju falsificēšanu, pirmdien paziņoja prokuratūra.

Reklāma
Reklāma
Notriektā tautumeita 7
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem 30
Veselam
Zinātnieki atklājuši iemeslu, kas varētu izskaidrot gados jaunu cilvēku biežo saslimstību ar vēzi 57
Lasīt citas ziņas

Tās paziņojumā norādīts, ka Štadlera aizturēšana ir saistīta ar pierādījumu viltošanu. Tāpat prokuratūra vēsta, ka “Audi” vadītāja arests tiek pamatots ar iespējamu pierādījumu slēpšanu.

Arī uzņēmums apstiprinājis informāciju par Štadlera aizturēšanu, taču sīkākus komentārus šobrīd nesniedz.

CITI ŠOBRĪD LASA

11.jūnijā Štadlera un vēl viena šajā lietā aizdomās turamā mājās tika veikta kratīšana. Pagājušajā nedēļā Minhenes prokuratūra paziņoja, ka kopš 30.maija Štadlers un vēl viens pašreizējās valdes loceklis tiek uzskatīti par aizdomās turamajiem.

Štadlers ir līdz šim augstākā līmeņa amatpersona, kas aizturēta tā dēvētā dīzeļgeitas skandāla lietā.

Jau pagājušo nedēļ Vācijas autoražotājs “Volkswagen” (VW) piekritis samaksāt vienu miljardu eiro sodu, ko tam bija noteikuši Vācijas prokurori saistībā ar izmešu mērierīču manipulācijas skandālu, vēstīja LETA.

“Volkswagen” pieņem sodu un nepārsūdzēs to. Tā rīkojoties, “Volkswagen” atzīst savu atbildību par krīzi un uzskata to par tālāku lielu soli tās pārvarēšanā,” teikts “Volkswagen” paziņojumā.

VW jau ir samaksājis miljardiem eiro soda naudās un kompensācijās patērētājiem šī skandāla dēļ, kas arī nopietni kaitējis šī uzņēmuma dīzeļautomobiļu tēlam.

VW 2015.gada septembrī izraisīja globālu skandālu, kad uzņēmums atzina, ka pasaulē līdz pat 11 miljoniem automašīnu aprīkoti ar konkrēta tipa dīzeļdzinējiem, kam uzstādīta kaitīgo izmešu falsificēšanas programmatūra.

Izmeklētāji ASV un Vācijas mediji ir apgalvojuši, ka VW vadība zinājusi par šo skandālu jau 2015.gada jūlijā, taču nolēmusi neko neatklāt.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.