Foto – Shutterstock

Veselai ādai pirts skrubis nekaitē 0

“Jau ilgāku laiku reizi nedēļā eju uz pirti. Pēc izsildīšanās vienmēr izmantoju skrubi. To gatavoju, jūras sālim pievienojot dažādas piedevas, piemēram, kanēli, aromātisku eļļu, pulverizētus tējas augus, vārdsakot, kas kuro reizi vieglāk pieejams. Taču nesen paziņa, arī pirtīgājēja, pastāstīja, ka viņu ļoti nobiedējis ģimenes ārsta teiktais, ka viņas āda ir ļoti plāna un neveselīga. Sieviete pieļauj, ka vainīga intensīvā skrubēšanās. Vai tā varētu būt ? Aina, Rīgā.”

Reklāma
Reklāma
Krievijā valda histērija: izbojāta Putina inaugurācija 174
TV24
Vai rudenī tiks palielinātas pensijas? Saeimas deputāts par plānotajām izmaiņām pensiju aprēķinā
“Krievi mūs burtiski aprīs!” Ukraiņu komandieris skaidro iespējamās kara pauzes briesmas
Lasīt citas ziņas

Atbild ģimenes ārste Agrita Kalsnava: “Ja āda ir vesela un cilvēks pirtī iet reizi vai divas nedēļā, ādas tipam piemērots skrubis nekādu ļaunumu nodarīt nevar. To taču lietojam pēc izsildīšanās, kad ārējais slānis atmiekšķējies un atmirušās šūnas viegli var dabūt nost. Veselai ādai šāds mehānisks attīrīšanas process ir daudz veselīgāks nekā mazgāšanās ar ziepēm vannā un dušā.

Problēmas var rasties vienīgi tad, ja āda ir ļoti jutīga vai dažādu iemeslu dēļ iekaisusi (ekzēma, pumpas, plankumi, dziļi pušumi), jo ierīvējot skrubja ietekmē varētu tikt traumēti ādas zemākie slāņi, tāpēc dažreiz labāk kādu pirts reizi atlikt vai vismaz neberzēt problēmzonu.

CITI ŠOBRĪD LASA

Protams, arī visveselīgākās ādas īpašniekiem jāņem vērā, ka rīvēties ar ļoti rupjiem sāls graudiem vai kukurūzas putraimiem nav vēlams, pat ja gribas stingrāku pieskārienu. Savukārt to, kā ir vislabāk, neviens no malas nevar pateikt. Pašam jājūt, vai ķermenis atmirušo šūnu notīrīšanai vairāk grib maigu pieskārienu ar kafijas dzirnaviņās sagatavotu skrubīti vai spēcīgāku masāžu ar sāli, augiem, smalkiem dzintara graudiņiem.”

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.