Publicitātes foto

Vietējais degvielas tirgotājs “Virši-A” veiks pārmaiņas zīmola identitātē 0

Pašmāju degvielas tirgotājs AS „Virši-A” 2019. gada pavasarī ieviesis jaunas vēsmas uzņēmuma zīmola identitātē.

Reklāma
Reklāma
Veselam
8 veidi, kā bērnu izaudzināt par potenciālo psihoterapeita pacientu 13
Jau rīt Krievijas raķetes var lidot uz jebkuru valsti. Zelenskis par iespējamiem draudiem Eiropai
Kokteilis
FOTO. Ieva Brante demonstrē lielisku veidu, kā parādīt krāpniekiem viņu īsto vietu
Lasīt citas ziņas
„Kā uzņēmums darbojamies jau kopš 1995. gada. Šobrīd esam uz stabila izaugsmes ceļa un arī savu vizuālo identitāti vēlamies izveidot atbilstošāku mūsdienu prasībām,” stāsta AS „Virši-A” izpilddirektors Jānis Vība.

„Uzņēmums pēdējo divu gadu laikā piedzīvojis straujāko izaugsmi tā pastāvēšanas vēsturē un veiktās izmaiņas vizuālajā identitātē ir loģisks nākamais solis uzņēmuma attīstībā,” turpina J. Vība.

CITI ŠOBRĪD LASA

Viņš norāda, ka zīmola atsvaidzināšana nav uzskatāma tikai par mārketinga aktivitāti, bet arī būtisku uzņēmuma filozofijas atskaites punktu.

Atsvaidzinātā logo ideja ir aizgūta no viršu auga zieda formas un vizuāli pietuvināta stilizētam latvju rakstam, tādējādi uzsverot uzņēmuma izcelsmi – esam latvisks uzņēmums un augstu vērtējam savas saknes.
Publicitātes foto
Vizuālās identitātes atsvaidzināšanas procesā jaunas vēsmas jau ieguvusi AS „Virši-A” mājaslapa, bet kafijas cienītājiem jau kādu laiku ir iespējams baudīt kafiju no jaunā dizaina krūzītēm.

Tāpat 2019. gada laikā AS „Virši-A” atsvaidzinātā zīmola identitāte pakāpeniski tiks ieviesta visās esošajās, kā arī no jauna atvērtajās uzņēmuma degvielas uzpildes stacijās.

Savukārt pasaulē pazīstamā modes dizainere Natālija Jansone radījusi modernu, atsvaidzinātajai zīmola identitātei atbilstošu AS „Virši-A” darbinieku darba apģērba līniju, kurā pavisam drīz tērpsies kolēģi vairāk nekā 50 degvielas uzpildes stacijās visā Latvijā.

Uzņēmuma vizuālās identitātes atsvaidzināšanā palīdzējusi stratēģiskā un radošā aģentūra „WKND”.