Publicitātes foto

Vīriešu neauglības ārstēšana mājas apstākļos? Latvijas jaunuzņēmumu radošumam nav robežu 0

Rotaļlietas mūzikas atskaņošanai, videospēles ar domu spēku, vīriešu neauglības ārstēšana mājas apstākļos – tikai dažas no radošajām biznesa idejām, kas šogad pieteiktas starptautiskā konkursa “Creative Business Cup 2019” (CBC) nacionālajai atlasei.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Numeroloģijas tests: aprēķini savu laimīgo skaitli un uzzini, ko tas par tevi atklāj
Krimināls
Krituši visi antirekordi – savākts 600 000 narkomānu izlietoto šļirču. Atrasta arī traģiskā “narkozombiju” viela 8
Krievija identificē divas “smirdīgas” valstis, kas būtu tās nākamais mērķis 228
Lasīt citas ziņas
Cīņu par uzvaru vairāk nekā 50 pasaules radošāko start-up uzņēmumu konkurencē turpinās 20 jaunuzņēmumi. Nacionālais pusfināls norisināsies 7. maijā.

Lai sagatavotos pusfinālam un savu ideju pārdošanai starptautiskajā tirgū, 3. maijā 20 jaunuzņēmēji tiksies augsta līmeņa biznesa ideju prezentēšanas meistarklasēs.

CITI ŠOBRĪD LASA

Nākamajai kārtai izvirzītie pretendenti:

“Woodpecker”, “Mr Page//Bookmore Ltd.”, “FertereX”, “YoPlayDo”, “aptolux”, “Snapio”, “Corebook”, “Secret Trees”, “CalenDays”, “BABBIT”, “Good Job Pal”, “brand TOOCHE (SIA YES)”, “PATI creative lipstick workshop”, “eventonce”, “NEAT Concrete Design”, “Mathematical Game Mathchain”, “Waveforge Entertainment”, “Improwise”, “Likewoolly”, “Chocolate Ent”.

Nacionālā CBC konkursa žūrijas un Latvijas investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) radošo industriju inkubatora vadītāja Karine Kalniņa norāda,

ka šajā gadā saņemtie pieteikumi apliecina, ka radošumam nav robežu. Jautājums vien, vai un kā šīs idejas tiks realizētas?

“Sajūsmā gaidām klātienes tikšanos ar jaunuzņēmējiem, lai kopā ar starptautisko ekspertu grupu strādātu pie pretendentu prasmju pilnveidošanas ideju pārdošanas mākslā. Esam droši, ka jaunās zināšanas un apgūtās prasmes konkursantiem noderēs, lai virzītu savu uzņēmumu tuvāk starptautiskajam tirgum, idejas iedzīvināšanai un piesaistītu potenciālā investora uzmanību,” uzsver K. Kalniņa.

Pēc pusfināla, kas notiks 7. maijā, nacionālajam finālam starptautiskā žūrija izvirzīs piecus spēcīgākos jaunos uzņēmumus, kuri 17. maijā startēs Latvijas finālsacensībās.

Savukārt pirmās vietas ieguvēju, kurš saņems vislielāko žūrijas atzinību, izvirzīs starptautiskajam finālam, lai pārstāvētu Latviju CBC konkursā Kopenhāgenā, kā arī Baltijas reģiona konkursā Helsinkos.

Uz Kopenhāgenu dosies arī 2. un 3. vietas ieguvēji, kuriem tā būs lieliska iespēja sadarbības meklējumiem.

Nacionālo atlasi veic starptautiska žūrija piecu ekspertu sastāvā: LIAA radošo industriju inkubatora vadītāja Karine Kalniņa, Dānijas Kultūras institūta Latvijā vadītājs Simons Drevsens Holmbergs (Simon Drewsen Holmberg), dizaina biroja H2E vadošā dizainere Ingūna Elere, pagājušā gada CBC Latvijas uzvarētājuzņēmuma Gamechanger Audio līdzdibinātājs Didzis Dubovskis un Toms Rusovs no Solfegio, kas otro vietu CBC nacionālajā finālā ieguva 2017. gadā.

Jau iepriekš ziņots, ka konkursantiem šī ir iespēja spert būtisku soli tuvāk starptautiskam uzņēmēju tīklam, lai piekļūtu tirgum un gūtu vērtīgus biznesa kontaktus.

Reklāma
Reklāma

Tīklošanās aktivitātēs varēs arī iepazīties ar citiem pasaules radošākajiem jaunuzņēmumiem un pasaules valstu valdību pārstāvjiem, ekspertiem un investoriem, saņemt pieredzējušu ekspertu palīdzību un vērtīgus ieteikumus uzņēmējdarbības prasmju pilnveidošanai.

Divus gadus Latvija šajā konkursā ieņēmusi godpilno otro vietu. Varbūt tieši šogad kāds no jaunajiem censoņiem izcīnīs uzvaru, iegūstot 2019. gada CBC radošākā uzņēmēja titulu un naudas balvu.

“Creative Business Cup” ir globāla iniciatīva, kuras misija ir uzņēmējdarbības un inovāciju stiprināšana.

Ikgadējā konkursa mērķis ir atbalstīt radošas idejas un veicināt inovāciju attīstību, palīdzot jaunuzņēmumiem no dažādām pasaules valstīm satikties ar investoriem un potenciālajiem sadarbības partneriem, sasniegt globālo tirgu, rast jaunus kontaktus, kā arī piesaistīt papildu finansējumu sava biznesa tālākās izaugsmes veicināšanai.

Pērn starptautiskajā konkursā sevi pieteica vairāk nekā 5000 jaunuzņēmumu no 60 pasaules valstīm, pārstāvot tādas radošās nozares kā mūziku, arhitektūru, modi, tehnoloģijas, kino, medijus u. c.

Bet par balvām un radošākā jaunuzņēmēja pasaulē titulu cīnījās 49 uzņēmumi, un sīvajā konkurencē Latvijas uzņēmums “Gamechanger Audio” ieguva 2. vietu.

Plašāka informācija konkursa tīmekļvietnē.

“Creative Business Cup” konkursa atlasi jau sesto gadu Latvijā organizē LIAA Radošo industriju inkubators.

Konkursa partneri ir Kultūras ministrija, Dānijas Kultūras institūts un ziņu portāls DELFI. Līdz šim CBC konkursā Latviju pārstāvējuši zīmoli “Vividly”, “Connection Codes”, “Anatomy Next”, “GIGI Bloks” un “Gamechanger Audio”.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.