Krīzē pārdevēji kļūst influenceri 0
Ķīnas kosmētikas ražošanas uzņēmums “Lin Qingxuan” krīzes apstākļos bija spiests aizvērt 40% veikalu.
Reklāma
Reklāma
Krievijā valda histērija: izbojāta Putina inaugurācija
174
TV24
Vai rudenī tiks palielinātas pensijas? Saeimas deputāts par plānotajām izmaiņām pensiju aprēķinā
“Krievi mūs burtiski aprīs!” Ukraiņu komandieris skaidro iespējamās kara pauzes briesmas
Tomēr uzņēmumā rasts risinājums – vairāk nekā simt pārdevējas veikalos pārkvalificēt par sociālo tīklu influenceriem un apmācīt tās komunikācijai ar klientiem sociālajos tīklos.
Rezultāts – pārdošanas apjomi krīzes skartajā Uhaņā pieauguši par 200% salīdzinājumā ar iepriekšējo, pirmskrīzes, gadu.