Ekrānuzņēmums no BTA mājaslapas

Zibenīgs atlīdzības pieteikums. BTA laiž klajā aplikāciju veselības apdrošināšanai 0

Aapdrošināšanas AS “BTA Baltic Insurance Company” (BTA) laidusi klajā tālruņu aplikāciju veselības apdrošināšanas pakalpojumu pieteikšanai un saņemšanai, norāda uzņēmums.

Reklāma
Reklāma
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa,” plāno aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri 69
RAKSTA REDAKTORS
“Šis nav pirmais signāls, ka mūsu valstī kaut kas nav kārtībā” – Horens Stalbe atklāti par sajūtām pēc piedzīvotā uzbrukuma benzīntankā 80
Māte ar šausmām atklāj, ka jaundzimušais bērns, par kuru viņa rūpējās slimnīcā, nav viņas bērns 19
Lasīt citas ziņas

BTA ieskatā, tā ir Baltijā ērtākā un pilnīgākā mobilā aplikācija. Tādējādi uzņmēmums turpina stratēģisko prioritāšu attīstību – inovācijas un cilvēki.

Zibenīgs atlīdzības pietikums

“Veselības apdrošināšanas aplikācija ir šobrīd nozīmīgākais klientiem piedāvātais jaunums. BTA ir digitāli viens no attīstītākajiem apdrošināšanas nozares uzņēmumiem, un ņemot vērā un izpētot mūsu klientu vajadzības, tikai likumsakarīgi, ka tagad piedāvājam Veselības apdrošināšanas karti digitālā formātā BTA aplikācijā.

CITI ŠOBRĪD LASA

Tajā iespējams ļoti vienkārši pārskatīt sev piešķirtās apdrošināšanas polises limitus, kā arī zibenīgi iesniegt apdrošināšanas atlīdzību pieteikumu.

Tieši ar vienkāršību, ātrumu un piedāvātajām iespējām BTA aplikācijas risinājums izceļas kopējā apdrošināšanas tirgū.

Turklāt to iespējams bez maksas lejupielādēt savā mobilajā tālrunī un autorizēties arī ar mūsdienās aktuālajiem biometriskajiem risinājumiem – sejas vai pirkstu nospiedumu atpazīšanu,” uzsver BTA Valdes priekšsēdētāja vietnieks Oskars Hartmanis.

BTA mobilo tālruņu aplikācija lejupielādējama “AppStore” un “Google Play” lietotnēs, kā arī uzņēmuma mājaslpā.

“Runājot par 2020.gadu, viens no izaicinājumiem ir turpināt īstenot inovācijas tiešsaistes vidē, tostarp padarīt ērtākus un pieejamākus mobilos risinājumus.

96% atlīdzību piesaka tiešsaistē

Esam novērojuši tendenci, ka gadījumos, kad apdrošināšanas produkts ir vienkāršs un viegli saprotams, piemēram, Ceļojumu apdrošināšana, klienti lēmumu pieņem patstāvīgi, izpētot informāciju BTA tīmekļa vietnē vai Klientu portālā, un izvēlas tos iegādāties tiešsaistē.

Savukārt, ja nepieciešams iegādāties sarežģītāku apdrošināšanas produktu par lielāku prēmiju, klienti dod priekšroku sadarboties ar mūsu speciālistiem klātienē.

Līdzīgi ir arī ar atlīdzībām – klienti ļoti novērtē iespēju, tiešsaistē pieteikto atlīdzību izskatīšanu īsā laika periodā.

Reklāma
Reklāma

Pēdējos gados esam aktīvi strādājuši pie procesu automatizēšanas, lai samazinātu atlīdzību pieteikumu izskatīšanas laika samazināšanu, un jau šobrīd ceturtā daļa lēmumu tiek pieņemti 24 stundu laikā kopš klients iesniedz savu pieprasījumu.

Jāatzīmē, ka Veselības apdrošināšanas atlīdzības jau šobrīd 96% apjomā tiek pieteiktas tiešsaistē. Tas arī ir pamats mums vēl cītīgāk strādāt pie BTA tiešsaistes risinājumu attīstības,” uzsver O. Hartmanis.

Tiešsaistes risinājumu priekšrocības

• Elektroniskā karte. Elektroniskā karte ir mobilais risinājums, kas nodrošina, ka klientam BTA apdrošināšanas karte līdzi ir vienmēr. Dodoties uz līgumiestādēm, turpmāk pietiek uzrādīt savu Veselības apdrošināšanas karti no “BTA Latvija” lietotnes.

• Biometriskais autentifikators. Jaunā lietotne piedāvā ērtākos autorizācijas veidus ar sejas (Face ID) un pirkstu nospiedumu (Touch ID) risinājumiem. Pirmajā aplikācijas lietošanas reizē būs jāautentificējas ar savas internetbankas lietotāju, bet pēc tam var izvēlēties sev vēlamāko autorizēšanās veidu.

• Ātra atlīdzības iesniegšana. Vajadzīga mazāk nekā 21 sekunde, lai iesniegtu atlīdzību. Lai to izdarītu, dokumenti jānofotografē un jāiesniedz mobilajā aplikācijā, pārējās nepieciešamās darbības veic BTA darbinieki.

• Apdrošināšanas limitus var apskatīt ar vienu klikšķi. Klientiem iespējams ātri un ērti apskatīt savas Veselības apdrošināšanas kartes apmaksātos pakalpojumus, to limitus un atlikumus.

• Atlīdzības statuss. Lietotnē iespējams sekot līdzi atlīdzības statusam un arī ērti pievienot papildu dokumentus. Tiklīdz atlīdzība ir izskatīta, klients saņem informāciju mobilajā tālrunī ātro jeb sms paziņojumu veidā.

Uzziņa:

2019.gads bijis pirmais gads, kad informācijas meklēšana par BTA pakalpojumiem no mobilajām ierīcēm pārsniegusi meklējumu biežumu no datora.

Aizvadītajā gadā BTA Latvija nozīmīgāko daļu jeb 27% no bruto parakstītajām prēmijām aizņēma Veselības apdrošināšanas veids 22,1 miljona eiro apmērā, kas ir par 7% vairāk nekā 2018.gadā.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.