1875. gada 13. maijā 0

Pirms 140 gadiem, 1875. gada 13. maijā, līdz ar stacijas vietas iezīmēšanu pļavā pie Tukuma sākās Rīgas–Tukuma dzelzceļa līnijas būve.

Reklāma
Reklāma
Kāpēc ar gadiem pieaug svars? Kaloriju skaitīšana nepalīdzēs, lūk, kas tev jādara
RAKSTA REDAKTORS
“Kad sāku rādīt slaidus par Ukrainu, redzēju, ka vairāki skolēni novērsa skatienu…” Pieredzes stāsts par krievvalodīgajiem jauniešiem 264
VIEGLAIS TESTS. Ja nevari atbildēt 100% pareizi uz šiem jautājumiem, tad tu neesi pārāk gudrs
Lasīt citas ziņas

Vilcienam bija jānomaina diližansi un tvaikoņi peldviesu vešanā no Rīgas uz Jūrmalu. Jau 1912. gadā izvirzījās jautājums par posma Rīga–Majori elektrifikāciju, taču to īstenoja tikai 1950. gadā, kaut ideja tika uzturēta spēkā arī pirmskara Latvijā. Sliežu ceļu būvē jau no paša sākuma šķēršļus lika Lielupe. Tā 1876. gadā bīstami izskaloja krastu pie Dubultiem. Dzelzceļa būvētājiem nācās krastus nostiprināt ar pāļiem, turklāt arī katru nākamo pavasari līdz pat 20. gadsimta sākumam nostiprinājumi bija jālabo un jāpalielina. Tomēr īsi pirms Pirmā pasaules kara parādījās ideja izbūvēt restorānu upes krastā iepretim stacijai, taču to neīstenoja. 1911. gadā atklāja tiešu satiksmi bez pārsēšanās no Maskavas līdz Ķemeriem. Visu līniju no Rīgas līdz Tukumam elektrificēja 1966. gadā.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.