1926. gada 21. oktobris 0

Pirms 90 gadiem, 1926. gada 21. oktobrī, “Jaunākās Ziņas” vēsta, ka jau pāris nedēļas divi bagari nodarbojas ar Zaķusalas pagarināšanu, lai savienotu salu ar tā sauktā vecā dzelzs tilta balstiem.

Kokteilis
10 lietas, ko darīja 80. gadu bērni un kas šokētu mūsdienu bērnus
Veselam
Pamosties plkst. 2.00 vai 3.00 naktī bez iemesla? Iespējams, pie vainas kāds no šiem pārtikas produktiem
RAKSTA REDAKTORS
“Būs jāstrādā visas brīvdienas bez izņēmuma!” Modri pārsteidz pavāra darba piedāvājums un alga, kādu piedāvā Liepājā
Lasīt citas ziņas

Mūsdienās ierasts, ka Dzelzceļa tilts šķērso Zaķusalas galu, tomēr tas ir vairāku gadu darba rezultāts, jo agrāk “ūdens republiku” no tiltiem šķīra Daugava un veco dzelzs tiltu varēja sasniegt vien pa laipām. “No zemessūcējiem iet resnas, garas metāla trubas, pa kurām plūst no dibena paceltās smiltis. Mašīnu pumpji ar ūdeni sajukušās smiltis dzen tālāk Daugavā uzdambējuma pakāpeniskai pacelšanai augstumā un garumā līdz Zaķusalai. Darbi rit gausi, jo upes gultne ir cieta, pie kam tilta apkaimē sevišķi daudz paprāvu akmeņu, būvmateriālu atlieku no tilta būves laikiem,” tā laikraksts. Iecerēts bija 400 m garš, 60 m plats un 3 m augsts uzbērums. To pabeidza 30. gadu beigās.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.