1933. gada 22. augustā 0

Pirms 80 gadiem, 1933. gada 22. augustā, pēc vairāk nekā trīs gadu ilgiem būvniecības darbiem Rīgā pāri Mīlgrāvja caurtekai atklāja tiltu, kas kalpoja ne tikai Rīgas–Rūjienas dzelzceļa, bet arī citu braucēju un kājāmgājēju vajadzībām.

Reklāma
Reklāma

 

Kokteilis
Melnā svītra ir aiz muguras: šīs zodiaka zīmes septembra beigās beidzot spēs atvadīties no problēmām
Kokteilis
Ja esi dzimis vienā no šiem trīs datumiem, tev uzlikts īpašs “zīmogs” no pagātnes
Veselam
Neredzamās slepkavas: četri ikdienas ieradumi, kas nemanāmi bojā asinsvadus un palielina trombu attīstības risku
Lasīt citas ziņas

Beidzot mīlgrāviešiem bija radīta iespēja ērti nonākt pilsētā. Tilta vidējā daļa kuģošanas nodrošināšanas vajadzībām turklāt bija izgriežama un būves atklāšanas dienā uz tās ”vizināja” pasākuma viesus. Izgriešanas process ar elektrodzinēja palīdzību ilga sešas minūtes. Tiltu atklāja Dzelzceļa virsvaldes direktors K. Bļodnieks, iesvētīja prāvests Kārlis Irbe, bet sarkanbaltsarkano lentīti pārgrieza Rīgas pilsētas galva Hugo Celmiņš. 225 metru garā un 6 m platā inženiertehniskā būve bija veidota ar dzelzceļa sliedēm un braucamo daļu vidū un ietvēm gar malām. Mūsdienās no sākotnējās tilta konstrukcijas gan maz kas palicis pāri, jo tā vairākkārt pārbūvēta.

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.