
“Aldaris”: Bezalkoholisko alu dzer arvien vairāk 0
Sākot šīs vasaras sezonu, AS “Aldaris” ieņem stabilas līderpozīcijas bezalkoholiskā alus tirgū, savukārt šī segmenta popularitāte turpina augt, informē uzņēmumā.
Salīdzinot 2017.gada pirmo ceturksni ar šo pašu laika periodu 2018.gadā, bezalkoholiskā alus segmenta pārdotais produkcijas apjoms kopumā ir pieaudzis par 45%. Kā liecina kompānijas “The Nielsen Company” šā gada pirmajā ceturksnī veiktās aptaujas dati, “Aldaris” ir tirgus līderis bezalkoholiskā alus segmentā, ieņemot aptuveni 25% tirgus.
Bezalkoholiskā alus segmenta popularitāte strauji un stabili palielinās gan ārzemēs, gan arī Latvijā – par 20% pieaudzis tirgū esošo bezalkoholisko alus produktu skaits, kā arī “Aldara” bezalkoholiskais alus, kas tagad ir pieejams modernākā iepakojumā, pārdots par 15% vairāk, kas liecina par segmenta produktu augošo popularitāti.
Kā norāda uzņēmuma valdes locekle Sigita Ozola, gada sākumā uzņēmumā piesardzīgi prognozēja Latvijas iedzīvotāju attieksmes maiņu pret bezalkoholisko alu un jauno iepakojumu, tomēr patlaban “GO” bezalkoholiskais alus ir produkts, kas iekarojis stabilas simpātijas pircēju vidū. “GO” bezalkoholiskais alus ir brūvēts tāpat kā klasiskais alus, izmantojot tikai dabīgas sastāvdaļas – ūdeni, iesalu, apiņus un raugu. Tas nesatur mākslīgos konservantus, krāsvielas un aromatizētājus. Turklāt, tas satur mazāk cukura un kaloriju nekā klasiskais alus vai tā dēvētie soft drink dzērieni.
“Bezalkoholiskais alus izcīnījis savu vietu cilvēku ikdienā, jo tas ir gan kvalitatīvs produkts, gan plaši pielietojams dažādās dzīves situācijās. Jaunai vasaras sezonai sākoties, vēlamies atgādināt par atbildīgās alkohola lietošanas principiem un mudināt iedzīvotājus atpūsties atbildīgi, izvēloties bezalkoholiskos dzērienus,” norādīja Ozola.
Kā vēstīts, “Aldaris” ir Dānijas alus ražotāja “Carlsberg” grupas uzņēmums. “Carlsberg” kontrolē uzņēmumu “Baltic Beverages Holding”. “Aldaris” nodarbina apmēram 200 darbinieku

Informācija “Firmas.lv” liecina, ka 2016.gadā “Aldaris” strādāja ar 25,857 miljonu eiro apgrozījumu un 3,178 eiro zaudējumiem. Pēc uzņēmuma sniegtajiem provizoriskajiem datiem pagājušajā gadā apgrozījums sasniedzis 26,4 miljonus eiro.