Foto: LETA

“Aldaris” pērn panācis ievērojamu apgrozījuma kāpumu 0

AS “Aldaris” 2018.gadā salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu strādājis ar 26,6% apgrozījuma pieaugumu, uzrādot straujāko izaugsmi starp “Carlsberg” grupas Baltijas uzņēmumiem, nostiprinot līdera pozīcijas Latvijā ar 27,3% no kopējās tirgus vērtības daļas un teju trešdaļu jeb 29% no kopējā tirgus apjoma, informēja uzņēmumā.

Reklāma
Reklāma
Cilvēkstāsts
“Man draudēja publiski, ka mani izkropļos” – saimniecības “Jaunapšenieki” saimniece Agnese par nievām un ļaunumu, ar ko sastopas ikdienā 58
TESTS prātvēderiem: ja zini atbildes uz vismaz 8 jautājumiem, tev ir pārsteidzoši attīstīts intelekts
Ēdam katru dienu! Kuros pārtikas produktos ir visvairāk plastmasas? 32
Lasīt citas ziņas

“Uzņēmumā ir īstenots efektīvs korporatīvās pārvaldības modelis, ieviesta jaunā stratēģija un ieguldīts kā uzņēmuma, tā vides ilgtspējā. Nenoliedzami arī aktuāls, daudzveidīgs produktu piedāvājums un labvēlīgie vasaras laikapstākļi ļāva strauji kāpināt ieņēmumus,” rezultātus komentēja “Carlsberg Baltic” ģenerāldirektors Rolandas Viršilas.

Būtisku izaugsmi ir parādījuši arī uzņēmuma vadošie zīmoli: “Aldaris Gaišais” pārdošanas apjomi pieauga par 22%, “Mežpils” zīmola vērtības tirgus daļa pieaugusi par 85%, bet bezalkoholisko dzērienu vērtības tirgus daļa – par 56%.

CITI ŠOBRĪD LASA

Uzņēmuma izaugsme notikusi kopā ar virkni ilgtspējīgu, videi draudzīgu risinājumu ieviešanu, samazinot ražošanas procesa enerģijas patēriņu, izmešu apjomu, kā arī investīcijām videi draudzīga iepakojuma izstrādē un ieviešanā – jaunā “Aldaris” alus pudele, piemēram, ir par 20g vieglāka, tajā tiek izmantotas mazāk etiķetes un tā atbilst arī depozīta sistēmas prasībām.

“Nereti videi draudzīgus un ilgtspējīgus risinājumus saista ar labdarību un neracionāliem izdevumiem uzņēmējdarbībā. Tomēr mūsu starptautiskā pieredze parāda, ka tie dod būtisku pienesumu biznesa attīstībai ilgtermiņā, tādēļ atbalstām depozīta sistēmas ieviešanu arī Latvijā.Eiropas savienības direktīva nosaka, ka līdz 2025. gada Latvijā ir jāsavāc 77%, bet 2029.gadā 90% no vienreiz lietojamām plastmasas pudelēm. Pasaulē nav efektīvākas depozīta sistēmas alternatīvas, kas ļautu sasniegt tik augstus mērķus tik īsā laika posmā. Tā veiksmīgi darbojas gan Rietumeiropā, gan Skandināvijā, kā arī tepat Igaunijā un Lietuvā šī sistēma tiek administrēta no ražotāju puses un var kalpot par pozitīvo pieredzi un efektīvas pārvaldības piemēru,” norādīja R.Viršilas.

Kā ziņots, “Aldaris” ir daļa no “Carlsberg” grupas, kas ir viens no lielākajiem alus ražotājiem pasaulē. Alus darītava atrodas Rīgā, un tajā pastāvīgi strādā ap 190 darbinieku. Aldara produktu klāstu veido vairāk nekā 40 dzērieni – alus, sidrs, dzeramais ūdens, dažādi alkoholiskie un bezalkoholiskie kokteiļi. Populārākie ir tādi zīmoli kā “Aldaris”, “Zelta” un “Carlsberg”, kā arī “Somersby” un “Vichy”.

Saskaņā ar “Firmas.lv” datiem, “Aldara” apgrozījums 2017.gadā bija 22,452 miljoni eiro, kas ir par 2% vairāk nekā gadu iepriekš, bet zaudējumi palielinājās par 57,9% – līdz 5,018 miljoniem eiro.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.