Publicitātes foto.

Aptauja: 63,5% jauniešu pievērš uzmanību gaļas kvalitātei 0

Teju divas trešdaļas jeb 63,5% Latvijas jauniešu vecumā no 13 līdz 22 gadiem pievērš uzmanību gaļas kvalitātei, liecina AS “Putnu fabrika “Ķekava”” un kustības “Ghetto Games” veiktā aptauja.

Reklāma
Reklāma
Izrādās, gurķus ar tomātiem nedrīkst ēst kopā! 8 produktu kombinācijas, no kurām labāk izvairīties 37
“Gustavo ir bīstams narciss, bet Rutulis un Patrisha tērētas marionetes!” Ainārs Mielavs velta skarbus vārdus radošajiem kolēģiem 2
TV24
“Te gan cilvēks ir fantastisks! Nu ir pamodies no letarģiska miega!” Jaunups sašutis par Levita viedokli jautājumā par LTV priekšvēlēšanu debatēm krievu valodā
Lasīt citas ziņas

Aptaujas dati atklāj, ka līdzās svaigumam, kas ir populārākais kvalitātes kritērijs, kā otrs nozīmīgākais jauniešu vidū ir norādīts, vai dzīvnieks ir audzēts bez antibiotikām. Trešais svarīgākais gaļas izvēles kritērijs gados jaunajiem iedzīvotājiem ir atbilstoša uzglabāšanu tirdzniecības vietās. Jaunieši ņem vērā arī dzīvnieku labturību un izvēlas vietējo ražojumu.

Visiecienītākā jauniešu vidū ir vistas gaļa. 87% jauniešu ikdienas uzturā lieto gaļu, priekšroku dodot vistas gaļai (47%), kā otru izvēli atzīmējot cūkgaļu (28%), bet trešajā vietā ierindojot liellopa gaļu (16%). Savu izvēli par labu vistas gaļai respondenti pamato ar tās labajām garšas īpašībām (36,3%), vieglu un ātru pagatavošanu (21,9%), kā trešo svarīgāko faktoru norādot vistas gaļas veselīgumu (16,9%).

CITI ŠOBRĪD LASA

Arī jauniešu gatavošanas paradumi uzrāda pozitīvas tendences – 1% jauniešu izvēlas jau gatavas līdzņemšanai vai ātri pagatavojamas maltītes, vairums ikdienā ēd mājās gatavotu ēdienu, bet 30% gatavo maltītes sev paši.

“Pircēju interese un pieprasījums pēc augstas kvalitātes gaļas ir viena no nozares aktuālajām tendencēm, ko redzam gan Latvijā, gan eksporta tirgos. Ražotājiem jauniešu prasībām jāpievērš īpaša uzmanība, jo viņu prasībās var novērot rītdienas pircēja tendences un prognozēt tirgus pieprasījumu nākotnē,” atzina uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Andrjus Pranckevičs.

Aptauja par jauniešu ikdienas ēšanas paradumiem veikta starp “Ghetto Games” kustības dalībniekiem un tajā piedalījās 277 respondenti. Respondentu vidējais vecums bija 17,8 gadi.

Kā ziņots, “Putnu fabrika “Ķekava”” apgrozījums finanšu gadā, kas ilga no 2016.gada 1.jūlija līdz 2017.gada 30.jūnijam, bija 62,057 miljoni eiro, savukārt uzņēmuma auditētie iepriekšējā gada finanšu rezultāti vēl nav publiski pieejami.

“Putnu fabrika “Ķekava” dibināta 1991.gadā, uzņēmuma pamatkapitāls ir 18 928 084 eiro. “Putnu fabrikas “Ķekava” akciju kontrolpakete pieder Lietuvas holdingam “Linas Agro Group”, kas 2013.gada vasarā parakstīja vienošanos ar privātpersonām un juridiskām personām par 87% “Ķekavas”, 100% SIA “Broileks”, 100% SIA “Cerova” un 100% SIA “Lielzeltiņi” akciju un daļu iegādi.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.