Foto: Reuters/Scanpix/LETA

Atklāts pēdējais “Nutella” noslēpums: kāpēc pirmais burts ir melns, bet pārējie sarkani? 0

Šokolādes pasaule sēro – Valentīna dienā, 97 gadu vecumā, mūžībā aizgāja izcilais šokolādes krēma “Nutella” radītājs, pārtikas ķīmiķis Frančesko Rivella. Pēc viņa nāves atklājies kāds interesants fakts par “Nutella” logotipu, raksta “BILD”.

Reklāma
Reklāma
Šī prece pazudīs no “Rimi” plauktiem! Tirdzniecības tīkls ievieš jaunu biznesa stratēģiju – kas vēl tiks izņemts no sortimenta?
Mājas
7 priekšmeti, ko saskaņā ar fen šui nevajadzētu turēt guļamistabā – tie var ietekmēt emocionālo labsajūtu
Pekina plāno pārņemt Putina impēriju? Eksperts atklāj, kāpēc diktators šoreiz ir patiesi nobijies
Lasīt citas ziņas
Kāpēc šokolādes krēma logotipa pirmais burts ir melns, bet pārējie sarkani?

Iepriekš šī šokolādes pasta tika pārdota ar nosaukumu “Supercrema”, taču saistībā ar izmaiņām Itālijas likumdošanā, kas aizliedza lietot vārdu “super” produktu nosaukumos, radās nepieciešamība mainīt nosaukumu.

CITI ŠOBRĪD LASA

1964. gadā produktu pārdēvāja par “Nutella”, apvienojot angļu vārdu “nut” (rieksts) ar itāļu mīlināmo galotni “-ella”. Taču izrādījās, ka tirgū jau pastāvēja produkts ar tādu pašu nosaukumu, kas tika rakstīts melnā krāsā.

Lai izvairītos no juridiskām problēmām,  kompānija “Ferrero” nolēma saglabāt burta “n” melno krāsu, bet pārējos burtus iekrāsot sarkanus.

Tā tika izveidots unikāls logotips, kas saglabājies līdz pat mūsdienām.

Izdevums arī atklāj, ka katru gadu tiek saražoti 365 miljoni kilogramu “Nutella” – aptuveni tikpat, cik sver Empire State Building Ņujorkā, bet šokolādes krēma ražošanai tiek  patērēta ceturtā daļa  no visiem pasaules lazdu riekstu krājumiem.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.