Foto LETA

“Cido grupai” apgrozījuma rekords 0

Dzērienu ražotāja SIA “CIDO Grupa” šogad pirmā ceturkšņa apgrozījums ir pieaudzis līdz 12.9 miljoniem eiro, kas ir par 11% vairāk, salīdzinot ar attiecīgo laika posmu pērn, portālu laukos.lv informēja uzņēmumā. Savukārt pērn “CIDO Grupa” gada apgrozījums pieauga par aptuveni 9%, sasniedzot uzņēmuma vēsturē lielāko apgrozījumu – 58,3 miljonus eiro.

Reklāma
Reklāma
7 pārtikas produkti un dzērieni, kas veicina grumbu veidošanos un paātrina novecošanos
Krievu murgs Turcijā: turki Krievijas pilsoņus izsēdina no lidmašīnām un neļauj lidot uz citām valstīm
TV24
Ojārs Rubenis: “Tikai debilu cilvēku apziņā var būt tāda sajūta, ka mēs varam braukt pa tādiem ceļiem un tādām Rīgas ielām…”
Lasīt citas ziņas

Neskatoties uz pieaugušajiem pārdošanas un apgrozījuma rezultātiem, pērn uzņēmuma bruto peļņa samazinājās par 4%, sasniedzot 14,9 miljonus eiro. Tas galvenokārt saistīts ar akcīzes nodokļa pieaugumu.

Kā norādīja SIA “CIDO Grupa” ģenerāldirektors Marijus Kirstukas šāda izaugsme ir vērtējama kā labs rezultāts, ņemot vērā kopējo dzērienu tirgu kritumu Latvijā, it īpaši alus segmentā, “pateicoties” akcīzes likmju palielināšanai.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Šobrīd vienīgā kategorija, kas turpina pieaugt, ir ūdens. Dabīgā minerālūdens segmentā “Mangaļi” ir līderis. Diemžēl citās kategorijās ražotāji izjūt iedzīvotāju skaita un produkcijas patēriņa samazināšanos, līdz ar to arī esam spiesti daudz vairāk strādāt, lai palielinātu eksportu,” atzina uzņēmuma vadītājs.

Pērn “Cido Grupa” investēja kopumā 700 000 eiro. Lielākie investīciju projekti bija saistīti ar ražotnes sagatavošanu “Pepsico” produktu licencētai ražošanai, kas tika sākta 2015. gada rudenī.

Pēdējos gados strādāts, lai uzlabotu ražošanas efektivitāti, kas veicina produktu pārdošanas rentabilitāti. Tāpat ražotājs turpina aktīvi apgūt eksporta tirgus, gan izmantojot Latvijas Garantijas aģentūras sniegtās iespējas paaugstināta riska tirgos, gan arī sākot eksportu uz jauniem tirgiem. Vieni no pēdējiem sasniegumiem ir eksporta uzsākšana uz Tuvo austrumu reģiona valstīm Lībiju un Apvienoto Arābu emirātiem.

Uzņēmums turpina paplašināt bezalkoholisko dzērienu klāstu ar jauniem produktiem. Sulu produkcijas segments papildināts ar jaunām “CIDO” premium sulām un nektāriem. Viens no nozīmīgākajiem jauninājumiem ir “Pepsico” produktu iekļaušana produktu klāstā. Gaidāms, ka iegūtā “Pepsico” produktu ražošanas un izplatīšanas licence ļaus kāpināt apgrozījumu, uzlabojot produktu piedāvājumu klientiem, un pilnīgāk izmantojot ražošanas jaudas.

Bezalkoholisko dzērienu segmentā arvien lielāku nozīmi ieņem veselīguma faktors, tā ietekmē arī “CIDO Grupa” uzsāka vairāk ražot “Mangaļi” produktus negāzētā ūdens segmentā- jaunos formātos un ar dažādām garšām, kā arī paplašināja produkcijas portfeli ar sporta dzērienu “Mangaļi Active Fitness” ar minerāliem un vitamīniem.

Reklāma
Reklāma

Alus segmentā nozīmīgākais notikums ir jauna alus zīmola “Staburags” izveide un attīstīšana. Arī alus zīmols “Lāčplēsis” turpināja veiksmīgu Premium līnijas attīstība. Tika ieviesti arī jauni alus kokteiļi ar dažādām augļu garšām un zemāku alkohola saturu – Lāčplēsis Radler. Festivālā “World Beer Awards” “Lāčplēsis Ekstra” saņēma apbalvojumu kā labākais Dortmundes tipa alus, savukārt, “Lāčplēsis Dzintara” saņēma apbalvojumu kā labākais Vīnes lager tipa alus.

SIA “Cido Grupa” ir vadošais dzērienu ražotājs Baltijā, kura produktu portfelī ietilpst gan sulas, nektāri un sulu dzērieni, gan dabīgais minerālūdens un dzeramais ūdens, gan alus.

SIA “Cido Grupa” kapitāla daļu īpašnieks ir Dānijas akciju sabiedrība “Royal Unibrew”. 2016.gadu “Cido Grupa” noslēdza ar 58,3 miljonu eiro lielu apgrozījumu, apliecinot, ka uzņēmums ir viens no lielākajiem pārtikas ražotājiem Latvijā.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.