Rekonstruētā Valmieras autoosta.
Rekonstruētā Valmieras autoosta.
Foto: LETA

Durvis ver rekonstruētā Valmieras autoosta 0

Reklāma
Reklāma
Viedoklis
Krista Draveniece: Puikam norauj bikses, meitai neļauj pačurāt. Kādi briesmoņi strādā mūsu bērnudārzos? 115
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa.” Vai varētu aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri? 400
TV24
Uzņēmējs nosauc visbirokrātiskākās valsts iestādes, kuras būtu likvidējamas: Šādi es, protams, varu sev audzēt ienaidniekus 88
Lasīt citas ziņas

Vecās Valmieras autoostas veidols ir atpazīstams arī rekonstruētajā ēkā, taču ar vairākiem uzlabojumiem, ar šādu apgalvojumu piektdien Valmieras rekonstruētās autoostas atklāšanas pasākumā klātesošos uzrunāja SIA “VTU Valmiera” valdes priekšsēdētājs Oskars Spurdziņš.

Autoostas veidola pamata ideja ir saglabāta iepriekšējā, taču klāt nākusi nojume, izbūvēts otrais stāvs ar komercplatībām, kā arī pasažieru un darbinieku ērtībām uzlabotas uzgaidāmās telpas pirmajā stāvā, norādīja Spurdziņš.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kā, uzrunājot klātesošos, sacīja Satiksmes ministrijas valsts sekretārs Kaspars Ozoliņš, ir zīmīgi, ka autoostas atklāšana notiek tieši oktobrī, jo pirms 56 gadiem tieši šajā mēnesī ekspluatācijā nodota iepriekšējā autoostas ēka. Īpaši pozitīvi viņš vērtēja jaunās autoostas elementus kā pasažieru, tā arī darbinieku ērtībām, iekārtojot īpašu atpūtas telpu, tāpat padomāts par pasažieriem ar ierobežotām pārvietošanās iespējām.

Savukārt Valmieras pilsētas pašvaldības domes priekšsēdētājs Inesis Boķis (“Valmierai un Vidzemei”), atklāšanas pasākumos uzrunājot klātesošos, izteica pateicību visiem, kas iesaistījušies projektā un palīdzējuši sasniegt šodien redzamo rezultātu.

Spurdziņš klātesošajiem īpaši atzīmēja, ka apmeklētājiem un autobusu pasažieriem autoosta atvērta jau vakar vakarāun plkst.18.42 pirmais rekonstruētās autoostas pasažieris iegādājies biļeti uz Limbažiem.

Tāpat viņš norādīja -, lai arī autoosta ir atvērta jau no vakardienas, joprojām ir lietas un vietas ēkā, kuras vēl ir jāpieregulē un jāpilnveido, “bet 99,5% jau ir tādi, kā mēs bijām iecerējuši”.

LETA jau ziņoja, ka rekonstrukcijas darbus veica SIA “Ekers”, tos finansēja SIA “VTU Valmiera”. Ieskaitot pagaiduautoostas ierīkošanas izmaksas rekonstrukcijas darba laikā un ekspluatāciju, kopējā darbu summa ir aptuveni 350 000 latu.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.