“Forevers” īpašnieks Andrejs Ždans.
“Forevers” īpašnieks Andrejs Ždans.
Foto – Karīna Miezāja

“Forevers” panāk ievērojamu apgrozījumu viesnīcu un restorānu segmentā 0

Gaļas pārstrādes uzņēmuma SIA “Forevers” darbības rezultāti liecina, ka uzņēmuma apgrozījums šī gada desmit mēnešos sabiedriskās ēdināšanas jeb HoReCa segmentā sasniedzis 6,2 miljonus eiro, kas ir par 14,8% vairāk nekā attiecīgajā periodā pērn, informēja uzņēmuma īpašnieks Andrejs Ždans.

Reklāma
Reklāma
Cilvēkstāsts
“Man draudēja publiski, ka mani izkropļos” – saimniecības “Jaunapšenieki” saimniece Agnese par nievām un ļaunumu, ar ko sastopas ikdienā 58
Ēdam katru dienu! Kuros pārtikas produktos ir visvairāk plastmasas? 32
“Ko var iemācīt šādi ģērbušās lektores?” Dzejniece un lektore publiski šausminās un ņirgājas par pasniedzēju apģērbu 531
Lasīt citas ziņas

Viņš arī akcentēja – lai turpinātu uzņēmuma izaugsmi un stiprinātu pozīcijas tirgū, “Forevers” jau vairākus gadus aktīvi strādā HoReCa segmentā, piegādājot produkciju sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumiem, restorāniem, viesnīcām, kā arī slimnīcām, skolām un bērnudārziem.

Šogad desmit mēnešu laikā uzņēmums saražoja 2570 tonnas gaļas produkcijas HoReCa segmentam, kas veido 19,3% no kopējā saražotā produkcijas apjoma šajā laika posmā. Uzņēmuma prognozes liecina, ka līdz gada beigām HoReCa segments turpinās augt, apgrozījumam sasniedzot 15% pieaugumu, savukārt 2019.gadā uzņēmums plāno apgrozījumu šajā segmentā palielināt vēl par 10%.

CITI ŠOBRĪD LASA

HoReCa segmentā konkurence ir sīva. Turklāt patērētājs kļuvis vēl prasīgāks, pievēršot vairāk uzmanības produktu kvalitātei, izgatavošanas tehnoloģijām, kā arī produktu piegādei un servisam, tāpēc arī mūsu sadarbības partneri izvēlas strādāt ar tiem piegādātajiem, kuri spēj šīs prasības izpildīt. Vienlaikus tendences rāda, ka vietējā tirgū saražotie produkti ir vairāk pieprasīti nekā importētā produkcija, jo tiek nodrošināta īsāka ražošanas ķēde un augstāka kvalitāte. Patlaban mērķtiecīgi strādājam pie segmenta paplašināšanas, tāpēc apgūstam gan jaunas tendences, gan arī ieguldām apmācību programmās, strādājot ar tādiem nozares līderiem kā, piemēram, šefpavāru Mārtiņu Sirmo, kura konsultācijas par HoReCa līnijas attīstību vērtējam ļoti augstu,” norādīja A.Ždans.

Arī uzņēmuma sadarbības partneris un šefpavārs Mārtiņš Sirmais atzina, ka klientu vēlmes nosaka, kādam ir jābūt piedāvājumam. “Vērojot Latvijas patērētāju, ir skaidrs, ka notikušas pārmaiņas. Ja gadu tūkstošu mijā dominēja jaunievedumi no ārzemēm, tagad arvien svarīgāk ir piedāvājumā iekļaut Latvijā ražotu pārtiku.”

Jau ziņots, ka “Forevers” pagājušajā gadā strādāja ar 34,953 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 10,3% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt peļņa samazinājās par 32% – līdz 1,019 miljoniem eiro. Savukārt uzņēmuma apgrozījums šogad deviņos mēnešos, pēc provizoriskiem datiem, bija 27,82 miljoni eiro, kas ir par 6% vairāk nekā attiecīgajā periodā pērn.

“Forevers” reģistrēts 1996.gadā, pamatkapitāls ir 6,305 miljoni eiro. Uzņēmumam ir ražotne Rīgā, kā arī filiāles Jēkabpilī un Saldū. “Forevers” ražo desas, cīsiņus, kūpinājumus, kā arī svaigas gaļas produkciju. “Forevers” tirdzniecības tīklā šobrīd ir 86 veikali visā Latvijā. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Ždans.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.