Publicitātes foto

FOTO: Latvijas ielu modes zīmols “PUBLIC MAKES IMAGE” debitē Milānas modes nedēļā! 0

Progresīvais Latvijas ielu modes zīmols “PUBLIC MAKES IMAGE” pēc veiksmīgas divkārtējas dalības Rīgas modes nedēļā, pagājušā nedēļā debitējis modes šovā “Emerging Talents” Milānas modes nedēļas ietvaros, iekarojot vadošo pasaules modes profesionāļu ievērību. Šis prestižais pasākums ik sezonu pulcē dažādu valstu modes profesionāļus, kas vēlas atklāt tieši jaunus un perspektīvus zīmolus.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Ja tavas mājas numurā ir kāds no šiem 3 cipariem, tev ir potenciāls sasniegt visu, ko sirds kāro 15
Farmācijas gigants “AstraZeneca” atzīst, ka viens no tās Covid-19 vakcīnas blakusefektiem var būt pat nāvējošs 7
FOTO. Muskuļains torss! Pirmo reizi redzam Donu jaunajā Eirovīzijas tērpā 14
Lasīt citas ziņas

Lielu atsaucību Latvijas ielu modes zīmols izpelnījās arī sociālajos tīklos un interneta vidū, kad pēc modes skates Milānā “PUBLIC MAKES IMAGE” tika slavēts un atspoguļots vairākos būtiskos modes nozares kontos. Tā, piemēram, zīmolu atzinīgi novērtēja slavenais itāļu blogeris “Daniele Piovani”; spožu nākotni zīmolam paredz jauno modes talantu platforma “Sky News Magazine”, savukārt, modes nozares portāls “La Moda Hoy” rakstīja: “Tieši šādi ir jāizskatās ielu modes dizainam. “PUBLIC MAKES IMAGE” pārsteidza mūs ar ļoti eksperimentālu, bet patiesi inovatīvu kolekciju no galvas līdz kājām, kas ir retums”.

CITI ŠOBRĪD LASA

Radošais projekts “Emerging Talents” jau kopš 2016. gada īpaši izraugās, veic atlases un caur savu platformu līdz šim ir prezentējis aptuveni 50 modes zīmolus no 14 valstīm. Šogad uzaicinājumu piedalīties šovā saņēma Latvijas modes zīmols “PUBLIC MAKES IMAGE”. ““Emerging Talents” ir viens no Milānas modes nedēļas lielākajām modes pasākumiem, kura mērķis ir atbalstīt jaunos modes māksliniekus. Lai piedalītos šajā šovā, ir jāiztur noteikti atlases posmi, tāpēc jutos īpaši lepna, kad šī šova organizētāji mūs uzrunāja un uzaicināja prezentēt mūsu jauno 2019.-2020. gada rudens-ziemas kolekciju. Tas bija liels izaicinājums, ko pieņēmām un  izbaudījām,” stāsta Liene Grīnberga, pašmāju “urban-glamour” stila apģērbu zīmola “PUBLIC MAKES IMAGE” dizainere.

Līdzās PUBLIC MAKES IMAGE, jauno talantu šovā Milānā piedalījās vēl četri talantīgi dizaineri no Kuveitas (“WSF”), Krievijas (“RasenA”), Ēģiptes (“Nagwa Zahran”) un Dubajas (“Apple Wang”), kas prezentēja savas jaunākās kolekcijas. Kā atzīst šova organizētāji, “Emerging Talents”  nav tikai šovs un kolekciju prezentācija, tā ir platforma, kur nozares profesionāļiem – dizaineriem, žurnālistiem, stilistiem, iepircējiem un modes blogeriem ir iespēja klātienē iepazīties ar inovācijām nozarē, dibināt kontaktus un veicināt  starptautiski orientētu uzņēmējdarbību.                 

“PUBLIC MAKES IMAGE” ceļā uz pasaules tirgu

“PUBLIC MAKES IMAGE” ir progresīvs modes zīmols, kas piedāvā ielu modes stila apģērbu, aksesuārus un apavus sievietēm un vīriešiem. Zīmols izgatavo savus lietusmēteļus, bikses, kombinezonus, mēteļus, kleitas, svārkus, ādas jakas, kā arī ražo eklektisku ādas apavu kolekcijas.

“Šobrīd Rīgā, veiksmīgi darbojas zīmola “PUBLIC MAKES IMAGE showroom”, kurā ir iespējams iegādāties un pasūtīt aktuālās kolekcijas, apavus un aksesuārus, taču apzināmies, ka zīmola attīstībai ir ļoti būtiski iekarot arī ārzemju tirgus un šovs Milānā ir kā kārtējais solis ceļā uz šī mērķa sasniegšanu”, atklāj Liene Grīnberga               

Kas gaidāms “PUBLIC MAKES IMAGE” 2019.-2020. gada rudens-ziemas kolekcijā?

“PUBLIC MAKES IMAGE” jaunā rudens – ziemas kolekcija ir veltīta autentiskumam mūsdienu digitālajā laikmetā, domāšanas un vārda brīvībai, kas tiek  parādīta, valkājot brīvā stila apģērbu.

Ikviens, kurš apmeklēja zīmola šovu “Emerging Talents” ietvaros, iejutās nesenā pagātnē un izbaudīja stāstu par grafiti un ielu mākslu no pagājušā gadsimta vidus līdz deviņdesmitajiem gadiem. Liela izmēra kapuces kā detaļa, uzsverot skaistā un smagnējā salikumu. Šī jauneklīgā tendence ir saistīta ar pāreju no smalkiem elementiem uz sarežģītāku stilu ar sportiskā ielu stila pieskārienu. Īsie topi un treniņtērpi no sievišķīgiem audumiem vai ar krāšņām detaļām. Netrūka arī tērpi aktīvā dzīvesveida cienītājiem – džemperi un ātri žūstoši materiāli. Kolekcijai raksturīgas spilgtas apdrukas, drosmīgas krāsu kombinācijas, lielizmēra aksesuāri. Aktuālās krāsas – metāliskie toņi, spilgti dzeltens, oranžs, sarkans, tirkīzzils, pelēks, pasteļzils.

Reklāma
Reklāma

Foto:

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.