“Salvator Mundi” ar oriģinālo rāmi (lejā pa labi) un “Ikea” versijā (centrā).
“Salvator Mundi” ar oriģinālo rāmi (lejā pa labi) un “Ikea” versijā (centrā).
Foto: Reuters/Scanpix/LETA un IKEA

“Ikea” reklāmā apsmej da Vinči gleznas pircēju 1

Kopš par 450 miljoniem dolāru izsolē tika nopirkta Leonardo da Vinči glezna “Pasaules glābējs” (“Salvator Mundi”), gandrīz katru dienu par šo pirkumu izskan kāda ziņa vai komentārs. Savu viedokli izteicis arī zviedru dizaina milzis “Ikea”.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Saskaņa pēc vārdiem: 5 vārdu pāri, kuriem, pēc mākslīgā intelekta domām, ir vislabākā saderība
Vai kārtējā krāpnieku shēma? “Telefonā uzrādās neatbildēti zvani. Atzvanot uz numuru, adresāts apgalvo, ka nav zvanījis” 67
Vācu ģenerālleitnants prognozē, vai un kad Krievija varētu būt gatava uzbrukt NATO valstīm
Lasīt citas ziņas

Jaunākajā pašreklāmā “Ikea” attēlo “Salvator Mundi” gleznu savā 9,99 dolārus vērtajā zeltītajā “Virserum” sērijas rāmī ar piebildi: “Kad iztērējat 450 miljonus dolāru par gleznu, bet jums nepatīk tās rāmis.”

“Ikea” savā preses relīzē “Salvator Mundi” dēvē par “iespējams, Leonardo da Vinči” gleznu un salīdzina tās cenu ar “nedaudz vairāk kā 15 miljoniem Billy grāmatplauktu” (viens no populārākajiem “IKEA” produktiem).

CITI ŠOBRĪD LASA

“Mēs “Ikea” ticam, ka ikvienam jābūt iespējai izrotāt savu māju, neiztērējot tam visus savus ietaupījumus,” paziņojis uzņēmuma radošais direktors Mortens Šērs. “Tieši tādēļ “Ikea” piedāvā plašu rāmju klāstu, kad saderas ar ikvienu fotogrāfiju, izdruku vai gleznu, kuru vēlaties parādīt, pat tām, kuras tapušas 15. gadsimtā.”

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.