Invalīds un nodoklis 0

Pievieno LA.LV

Vai 2. grupas invalīdam ir jāmaksā ceļa nodoklis?
 Agrita Mētra Kuldīgas novadā

 

TV24
“Tad, kad “Maximas” kasiere saņems pienācīgu atalgojumu, tad viņai nebūs jautājumu par deputātu algām!” Zivtiņš atklāti par naudu Saeimā 12
Svarīgākie pārtikas produkti, kurus vērts vienmēr turēt mājās krīzes situācijai
Kokteilis
Kāda koalīcija būtu visveiksmīgākā pēc partiju līderu zodiaka zīmēm? Izskaitļots Kulbergam piemērotākais partneris 4
Lasīt citas ziņas

Agrāk to sauca par ceļa nodokli, tagad – par transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokli.

Labklājības ministrijas Sociālās iekļaušanas un sociālā darba politikas departamenta vecākā referente Liene Žvirble informē, ka “Transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa un uzņēmumu vieglo transportlīdzekļu nodokļa likums” nosaka, ka transportlīdzekļa ekspluatācijas nodoklis nav jāmaksā par vieglo automobili, motociklu, triciklu vai kvadraciklu, kura īpašnieks, turētājs vai valdītājs ir I vai II grupas invalīds. Atbrīvojumu piemēro par vienu šim cilvēkam īpašumā, turējumā vai valdījumā reģistrētu transportlīdzekli.

CITI ŠOBRĪD LASA

Likums “Par vieglo automobiļu un motociklu nodokli” savukārt paredz, ka nodokli nemaksā invalīdi ar pārvietošanās traucējumiem, kuriem ir noteiktas medicīniskās indikācijas speciāli pielāgoto vieglo automobiļu iegādei un pabalsta saņemšanai transporta izdevumu kompensācijai (par vienu uz šīs personas vārda reģistrētu speciāli pielāgotu vieglo automobili).

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.