Ilustratīvs attēls.
Ilustratīvs attēls.
Publicitātes foto

Japānas pensionārs nokaitina uzņēmumu 0

Japānas policija aizturējusi pensionāru, kurš piezvanījis telefonsakaru operatoram 24 000 reižu, sūdzoties, ka kompānija pārkāpusi līgumu, ziņo vietējie mediji un policija.

Kokteilis
10 lietas, ko darīja 80. gadu bērni un kas šokētu mūsdienu bērnus
Veselam
Pamosties plkst. 2.00 vai 3.00 naktī bez iemesla? Iespējams, pie vainas kāds no šiem pārtikas produktiem
Baltijas jūra apdraudēta? NATO gatavojas Krievijas hibrīduzbrukumiem 41
Lasīt citas ziņas

Tokijas policija paziņoja, ka aizturējusi 71 gadu veco Akitosi Okamoto pagājušajā nedēļā, kad viņš astoņu dienu laikā uz operatora KDDI klientu apkalpošanas dienesta bezmaksas tālruni piezvanījis simtiem reižu.

Taču tā izrādījusies tikai aisberga virsotne un vietējie mediji ziņo, ka viņš no publiskiem maksas telefoniem zvanījis vēl tūkstošiem reižu, lai paustu savu neapmierinātību ar kompāniju un aizskartu klientu apkalpošanas dienesta darbiniekus.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Viņš pieprasīja, lai KDDI personāls ierodas pie viņa un atvainojas par līguma pārkāpšanu. Viņš arī vairākkārt pārtrauca zvanu tūlīt pēc tā veikšanas,” pavēstīja policijas pārstāvis.

Viņš aizturēts aizdomās par “uzņēmējdarbības krāpniecisku traucēšanu”, paziņoja policija.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.