Ilustratīvs attēls.
Ilustratīvs attēls.
Publicitātes foto

Japānas pensionārs nokaitina uzņēmumu 0

Japānas policija aizturējusi pensionāru, kurš piezvanījis telefonsakaru operatoram 24 000 reižu, sūdzoties, ka kompānija pārkāpusi līgumu, ziņo vietējie mediji un policija.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Gudrāko latviešu TOP 10: mākslīgais intelekts tajā iekļāvis tikai vienu sievieti 55
Kokteilis
“Vai “Prāta Vētra” visām pilsētām prasīja naudu, draudot atcelt koncertu, ja nemaksās?” Fans dusmīgs; pašvaldības godīgi atbild 2
VIDEO. Cilvēki masveidā pamet Baltkrieviju: automašīnu un autobusu rindas uz Polijas robežas
Lasīt citas ziņas

Tokijas policija paziņoja, ka aizturējusi 71 gadu veco Akitosi Okamoto pagājušajā nedēļā, kad viņš astoņu dienu laikā uz operatora KDDI klientu apkalpošanas dienesta bezmaksas tālruni piezvanījis simtiem reižu.

Taču tā izrādījusies tikai aisberga virsotne un vietējie mediji ziņo, ka viņš no publiskiem maksas telefoniem zvanījis vēl tūkstošiem reižu, lai paustu savu neapmierinātību ar kompāniju un aizskartu klientu apkalpošanas dienesta darbiniekus.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Viņš pieprasīja, lai KDDI personāls ierodas pie viņa un atvainojas par līguma pārkāpšanu. Viņš arī vairākkārt pārtrauca zvanu tūlīt pēc tā veikšanas,” pavēstīja policijas pārstāvis.

Viņš aizturēts aizdomās par “uzņēmējdarbības krāpniecisku traucēšanu”, paziņoja policija.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.