MIHAILS ČUĻPAJEVS: “Gūstu dvēseles brīvību.” 0

1. Muzicēju tāpēc, ka šādi varu labāk sajust mīlestību. Mūzikas atmosfēra, skatuve man sniedz neizskaidrojamu dvēseles brīvību. Ticu – ja dari to, kas tev jādara, tava dvēsele bagātinās, attīstās un tiek tuvāk Dievam. Vecāki, nebūdami mūziķi, mani virzīja pa mūzikas ceļu. Asarām acīs spēlēju fūgas, kamēr citi puikas – futbolu vai videospēles, līdz mūzikas valodu sāku saprast arvien labāk un atradu to sajūtu, kas mani velk visu laiku ar to nodarboties.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Nosaukti 8 vārdu īpašnieki, kuriem gribot vai negribot sanāk iekulties nepatikšanās 9
TESTS. Atbildi uz 8 jautājumiem un noskaidro, vai latviešu kino klasikā orientējies kā zivs ūdenī!
Viedoklis
Armands Puče: Krievs pāri visam! Tā ir sabiedriskā medija šovinistu maskētā rūpe par tā saukto vārda brīvību
Lasīt citas ziņas

2. Ļoti priecājos par katru izrādi, koncertu. Esmu laimīgs un pateicīgs publikai un partneriem, kas kopā ar mani būvē šo sajūtu. Jo­projām mīlu savu pirmo lomu – Trufaldīno operā “Mīla uz trim apelsīniem”. Sākumā izrādē pieteicu daudzas savas spējas – stāvēju uz rokām, metu salto, bet tagad, kad arvien vairāk kļūstu par operdziedātāju un vairāk domāju par augstu vokālo kvalitāti un tēla dziļumu, nevis akrobātisko efektu, loma kļūst citāda.

3. Man patīk, ja skatītāji koncertos smaida. Reizēm var just katru cilvēku zālē, viņa enerģiju. Mana ideālā publika ir tā, kas var mani saprast un “uzskaņoties” uz manas balss vibrācijām.

CITI ŠOBRĪD LASA

4. To nevar salīdzināt. Klasika ir devusi attīstību arī popa un roka mūzikai. Katrai mūzikai ir savs lauciņš un savi klausītāji.

5. Jādara savs darbs, cik vien godīgi vari. Ja māk­slinieks ir patiess, publika viņu sapratīs. Ļoti priecājos par pianistu Venti Zilbertu, kurš šogad saņems mūža balvu. Tomēr šķiet, ka viņš par balvu nekad nav domājis, vienkārši brīnišķīgi muzicē un ir spilgta mūzikas personība.

Radošā vizītkarte

MIHAILS ČUĻPAJEVS

Dziedātājs sevi pārliecinoši pieteicis gan koncertos, gan operu lomās – no Sergeja Prokofjeva “Mīla uz trim apelsīniem” dzirkstošā Trufaldīno un melodiskām līnijām bagātajam Alekseja tēlam Artura Maskata operā “Valentīna” līdz spilgtiem varoņiem Volfganga Amadeja Mocarta “Figaro kāzās” un itāļu opermūzikas lappusēs.

Jaunā tenora sniegums uz Latvijas Nacionālās operas un baleta teātra skatuves saista ne vien vokāli, bet arī aktieriski.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.