Kad pienāks īsziņa? 0

Kad biju “Latvijas Krājbankas” klients, man piecu minūšu laikā atnāca īsziņa par veiktajām bankas operācijām, piemēram, kad, iepērkoties veikalā, norēķinājos ar karti. Tagad esmu “Swedbank” klients.

Reklāma
Reklāma

 

“Šodien pārstāja pukstēt viņa sirds…” Mūžībā aizgājis Mārtiņš Lauva
“Ja man “Swedbank” būtu nauda, es to pārskaitītu uz citu banku!” Sabiedrību satricina 17 gadus ilga krāpniecība 55
Kokteilis
Jaunava nevienam netic, Skorpions nepiedod, bet Ūdensvīrs vienkārši aiziet… Nepieejamāko zodiaka zīmju tops 5
Lasīt citas ziņas

Kaut arī esmu noslēdzis līgumu par pakalpojumu, ka saņemšu īsziņas, kad no mana konta tiks noņemta nauda virs pieciem latiem, tās pienāk ar lielu novēlošanos. Tas mani neapmierina, jo vairs nevaru operatīvi kontrolēt situāciju savā kontā. 
Eduards Ilūkstes novadā

 

“Swedbank” preses sekretāre Kristīne Jakubovska skaidro, ka klientam īsziņa jāsaņem nekavējoties – kā tas paredzēts līgumā. Acīmredzot šai situācijai ir citi iemesli, nevis bankas vaina. Ja pakalpojums klientam nav pieejams, ar iesniegumu jāvēršas tuvākajā filiālē. Plašāku skaidrojumu šajā un citos gadījumos klienti var saņemt pa tālruni 67444444.

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.