Young woman having fun while fashion shopping in boutique or store
Young woman having fun while fashion shopping in boutique or store
© Kzenon – Fotolia.com

Kāpēc apģērbu ražotāji manipulē ar izmēriem? 2

Tā kā pieaug planētas iedzīvotāju vidējais svars, apģērba ražotāji palielina tā fiziskos izmērus, taču uz birkas atstāj tos pašus vecos izmēru rādītājus, raksta žurnāls “Planētas Noslēpumi”.

Reklāma
Reklāma
“Piedošanu, bet šis ir reāli smieklīgi!” Sieviete “Pepco” iegādājusies dēlam bikses, taču vien vēlāk pamanījusi, ka tām ir dīvains defekts 13
Mājas
7 priekšmeti, ko saskaņā ar fen šui nevajadzētu turēt guļamistabā – tie var ietekmēt emocionālo labsajūtu
Kokteilis
ZEMAPZIŅAS TESTS. Izvēlies vienu kārti un saņem vēstījumu, kas tev jāapdomā jau šajā mirklī
Lasīt citas ziņas

Piemēram, Lielbritānijā ritānijā šodienas 14. izmēra sieviešu bikses jostas vietā ir par 10 centimetriem platākas nekā tas pats 14. izmērs pagājušā gadsimta 70. gados.

Protams, nav grūti iedomāties motivāciju – tāda pieeja nodrošina sievietēm labsajūtu, radot ilūziju, ka viņām der tas pats izmērs, kurš derēja pirms vairākiem gadiem.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.