Karikatūras

Gatis Šļūka. ietekMele

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) aicina tā dēvētos influencerus jeb iedvesmotājus vai ietekmētājus reklāmas publikācijās būt atbildīgiem pret saviem sekotājiem un norādīt publikācijas sponsorus. Influenceri (ironiski tos sauc arī par ietekmeļiem) sociālajos tīklos “Instagram” vai “YouTube” pelna iztikšanu, publicējot foto vai video un reklamējot preces un pakalpojumus. Jo vairāk sekotāju (skatītāju), jo lielāka iespēja piesaistīt reklāmdevējus. Tāpēc vienlaikus parādās arī cita problēma, ka influenceri izmanto negodīgus līdzekļus – piepērk sekotājus un vilto “like” (“patīk”) atzīmju skaitu.

Reklāma
Reklāma
Saeimas deputāti konceptuāli atbalsta atteikšanos no krievu valodas kā otrās svešvalodas vidējā izglītībā
Receptes
Izcils savā vienkāršībā! Krāsnī cepts siera – lociņu pīrāgs
TV24
“Krievijā notiek slēptā mobilizācija!” Slaidiņš norāda uz okupantu vasaras plāniem
Trampa dzīvībai draud briesmas: bijušais ASV Nacionālās drošības padomnieks atklāj kāda terora tīkla “slepkavību sarakstu”
Dārzs
Kādu koku labāk stādīt pie mājas? Izvēlies pareizo, lai dzimta būtu svētīta!
RAKSTA REDAKTORS
“Esam atzīmējuši aizdomīgus punktus” – Daugavā pazudušā Jāņa meklēšanā jauni pavērsieni; ģimenei nepieciešami papildspēki
TV24
“Evika Siliņa toreiz ienāca, sadeva visiem pa biksēm un viss notika! Tagad arī tā vajag!” Ēķis par pretmobilitātes infrastruktūras likuma izveidi
Dans Bērtulis: Deputāts kļūst par elektroinženieri, invertori – par ļaundariem: kā politiķi cīnās ar fizikas likumiem
Vai Pūpols, veidojot ziņu sižetus sociālajos tīklos, pārkāpis likumu? NEPL skaidro
Skaistumam 1500 eiro? Dažiem tā ir mēneša alga… Sieviešu pieredzes, kas atšķiras kā diena pret nakti