Karikatūras

Gatis Šļūka. ietekMele

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) aicina tā dēvētos influencerus jeb iedvesmotājus vai ietekmētājus reklāmas publikācijās būt atbildīgiem pret saviem sekotājiem un norādīt publikācijas sponsorus. Influenceri (ironiski tos sauc arī par ietekmeļiem) sociālajos tīklos “Instagram” vai “YouTube” pelna iztikšanu, publicējot foto vai video un reklamējot preces un pakalpojumus. Jo vairāk sekotāju (skatītāju), jo lielāka iespēja piesaistīt reklāmdevējus. Tāpēc vienlaikus parādās arī cita problēma, ka influenceri izmanto negodīgus līdzekļus – piepērk sekotājus un vilto “like” (“patīk”) atzīmju skaitu.

Reklāma
Reklāma
TV24
“Ja Putins “atstieptu kātus”, ko tas mainītu?” Slaidiņš atbild tieši un bez aplinkiem
TV24
STOPkadri: “Latvijas Gāze” publicējusi savu 2023. gada pārskatu, bet neviena vārda par to, kur Kalvītis gāzi pircis
Latvijai tuvojas aukstuma vilnis! Sinoptiķi par laiku jaunnedēļ
TESTS dzimtenes patriotiem: vai vari pateikt, kurā Latvijas kultūrvēsturiskajā novadā atrodas katra no pilsētām?