Karikatūras

Gatis Šļūka. ietekMele

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) aicina tā dēvētos influencerus jeb iedvesmotājus vai ietekmētājus reklāmas publikācijās būt atbildīgiem pret saviem sekotājiem un norādīt publikācijas sponsorus. Influenceri (ironiski tos sauc arī par ietekmeļiem) sociālajos tīklos “Instagram” vai “YouTube” pelna iztikšanu, publicējot foto vai video un reklamējot preces un pakalpojumus. Jo vairāk sekotāju (skatītāju), jo lielāka iespēja piesaistīt reklāmdevējus. Tāpēc vienlaikus parādās arī cita problēma, ka influenceri izmanto negodīgus līdzekļus – piepērk sekotājus un vilto “like” (“patīk”) atzīmju skaitu.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Viljams paliek ēnā! Pēc Harija un Čārlza III tikšanās attiecības karaliskajā ģimenē krasi mainījušās
Kokteilis
Noslēpumi, ko atklāj cipari: atklāj, ko par tavu raksturu un likteni stāsta dzimšanas gada pēdējais cipars
Kas īsti notika virs Igaunijas? Krievija noliedz pārkāpumu, Tramps skeptisks
Kokteilis
“Novecot nav viegli!” Lindas Mūrnieces lauku dzīves ainiņas
RAKSTA REDAKTORS
VIDEO. “Cik tuvu ir par tuvu?” Šoferi karsti strīdas par pareizu distanci uz ceļa, eksperti brīdina: kļūda var maksāt dzīvību
Lietussargu var atstāt mājās. Sestdiena solās būt silta un saulaina
Beidzot! Šī vienkāršā iepirkšanās metode glābs tavu maciņu un skapi
TV24
Gulbis: Siliņa ir sajaukusi kopā ūdeni ar eļļu un tas viss turas kopā
TV24
Tavars: Šis ir brīdis, kad mēs visi savelkam jostas – dažām nozarēm jāsamazina finansējums
“34 miljoni eiro nesedz pilnīgi itin neko!” Veselības un sociālās aprūpes darbiniekus neapmierina Finanšu ministrijas lēmums