Kvalitāte un klientu pieredze – Trodo galvenais izaugsmes dzinējspēks 0

Auto rezerves daļu iegāde tiešsaistē var šķist riskanta – kā plašajā preču klāstā atrast tieši savam auto nepieciešamo? Tomēr Latvijas e-komercijas uzņēmums Trodo ir pierādījis, ka ar rūpīgi pārdomātiem rīkiem un digitālajiem risinājumiem auto rezerves daļu iegāde var būt gan vienkārša, gan uzticama.

Reklāma
Reklāma
Nekavējoties vērsies pēc palīdzības, ja pamani kādu no šiem brīdinājuma signāliem: 7 modernā alkoholiķa pazīmes
Kokteilis
“Dzīvais Nostradams” izteicis drūmu prognozi nākamajam gadam: par ko viņš brīdina 2
Kokteilis
Auns – neizlēmība, Jaunava – paviršība: kāda rīcība spēj nokaitināt katru zodiaka zīmi?
Lasīt citas ziņas

Īpašu uzmanību veltot klientu pieredzei – jomai, ko citi nozares pārstāvji nereti atstāj otrajā plānā, Trodo gūst atzinību visā Eiropā. Uzņēmuma panākumu atslēga ir vienkārša – ērta preču izvēle, klientu atbalsts pēc pirkuma veikšanas, kā arī individuāla pieeja ikvienam klientam.

Precīza atbilstība jau pašos pamatos

„Klientu pieredze ir mūsu prioritāte,” uzsver Trodo pārstāvji. „Īpašu uzmanību pievēršam tam, lai ceļš no preces izvēles līdz iegādei klientam būtu maksimāli ātrs, ērts un saprotams.’’ Šim nolūkam uzņēmums ir izstrādājis intuitīvu mājaslapas saskarni, kas atvieglo auto rezerves daļu izvēli.

CITI ŠOBRĪD LASA

Ja klients vēlas pārliecināties par preces atbilstību konkrētam transportlīdzeklim, Trodo piedāvā bez papildu maksas veikt preču saderības pārbaudi. Klients ievada sava transportlīdzekļa datus, un uzņēmuma tehniskie speciālisti pārbauda, vai izvēlētā prece ir piemērota konkrētā transportlīdzekļa modelim.

„Arī vislabākajās sistēmās gadās kļūdas – jo īpaši, ja klients šo saderības pārbaudes soli izlaiž,” skaidro uzņēmuma pārstāvji. „Šādos gadījumos darām visu iespējamo, lai klients gūtu pozitīvu pieredzi – tostarp nodrošinot iespēju preces atgriezt bez maksas ar pagarinātu atgriešanas termiņu.”

Līdzsvars starp automatizāciju un cilvēka iesaisti

Kamēr daudzi uzņēmumi tiecas pilnībā automatizēt procesus, Trodo apzināti saglabā cilvēka lomu klientu apkalpošanā un preču saderības pārbaudē. „Dažkārt klientu automašīnas ir modificētas, un mēdz gadīties, ka oriģinālo detaļu katalogos trūkst informācijas. Šādās situācijās nepieciešama individuāla pieeja,” skaidro uzņēmuma pārstāvji.

Lai gan uzņēmums ir izvērtējis iespēju daļēji automatizēt saderības pārbaudes procesu, šobrīd pieņemts apzināts lēmums to nedarīt. „Neprecīzi apstiprinot saderību, pastāv risks klientam nosūtīt neatbilstošas detaļas, radot vilšanos. Tāpēc šo uzdevumu labāk uzticēt speciālistam. Jā, tas var prasīt nedaudz ilgāku laiku, taču kļūdu iespējamība tiek samazināta līdz minimumam,” norāda Trodo pārstāvji skaidrojot, kāpēc cilvēka iesaiste šajā procesā joprojām ir būtiska.

Vienkārši izvēlēties no plašā preču sortimenta

Trodo piedāvā miljoniem auto rezerves daļu neskaitāmās kategorijās un variācijās, taču tas nepārvērš iepirkšanos sarežģītā procesā – mājaslapas dizains ir pārdomāts un intuitīvs.

„Ienākot trodo.lv, pirmais solis ir sava auto reģistrācijas numura ievadīšana,” skaidro Trodo pārstāvji. „Tādējādi preču saraksts vienas kategorijas ietvaros krietni samazinās – no vairākiem tūkstošiem līdz dažiem desmitiem vienību.”

Kas notiek pēc pirkuma veikšanas?

Trodo klientu atbalsts ir pieejams vairākās valodās, un speciālisti ir gatavi atbildēt uz jebkuru klientam interesējošo jautājumu – gan par pasūtījumiem un preču atgriešanu, gan par iegādāto rezerves daļu uzstādīšanu.

Reklāma
Reklāma

„Mums ir svarīgi sniegt ātras un skaidras atbildes klienta izvēlētajā valodā,” uzsver uzņēmuma pārstāvji. „Mūsu klientu servisa speciālisti ir apmācīti risināt visdažādākās situācijas.” Par Trodo augsto apkalpošanas kvalitāti liecina arī klientu vērtējumi – dažādos tirgos uzņēmumam ir vidēji 4,7 zvaigznes “Google” un 4,4 zvaigznes platformā “Trustpilot”.

Datos balstīta nākotne

Trodo turpina attīstīties un pilnveidot savus pakalpojumus. „Mēs rūpīgi analizējam datus, lai saprastu, kā klienti izmanto mūsu mājaslapu, kur viņi apstājas un kādi posmi rada sarežģījumus,” skaidro uzņēmuma IT speciālisti. „Balstoties uz šiem novērojumiem, mājaslapa tiek nepārtraukti uzlabota, lai iepirkšanās process kļūtu arvien ātrāks, ērtāks un intuitīvāks.”

Šobrīd Trodo aktīvi darbojas vairāk nekā 15 tirgos un turpina paplašināt savu klātbūtni jaunās valstīs, vienlaikus regulāri papildinot arī preču sortimentu. Tomēr svarīgākais paliek  nemainīgs – rūpes par klientu vienmēr ir pirmajā vietā. Nozarē, kur katra kļūda var maksāt klienta uzticību, Trodo ir pierādījis: veiksmīgas sadarbības pamatā ir kvalitatīvi izstrādāti digitālie risinājumi un profesionāls klientu atbalsts, kas veicina vēlmi atgriezties.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.